Interessepeiling: Skoda meeting midden NL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Locatie ligt in ieder geval lekker centraal, nu nog een corresponderende datum en een meeting is een feit. Volgens mij kun je met 'datumprikker' de efficienste datum laten berekenen.
 

dimi74

Banned
17 juni Vaderdag, daar heb ik niet bij stil gestaan, dom. Heb gekeken naar F1 loze weekenden.
Aangezien zondag 10 juni het F1 circus zich in Canada bevindt en de race pas laat wordt uitgezonden en het dan geen vaderdag is, lijkt met dit een beter optie.
 

EdK

Forumguru
nee een bolus plant je in de toiletpot en is in het algemeen dan wel bruin...:pardon:

en is het een flinke bolus dan moet je twee keer doorspoelen
 

Hakar

Donateur
Stuur jij dan alle leden van het forum de uitnodiging?
Bij datumprikker ben je volgens mij e-mail adressen nodig om de uitnodiging te verzenden.

Helaas gaat 10 juni voor mij niet lukken.
Ben voor die dag al ingeschreven voor een wedstrijd Hoopers met de PON.
 

Cordoba

Forumguru
10 juni wordt lastig voor mij: dat weekend kom ik terug van vakantie.

@dimi74 Je kunt ook een nieuw topic starten en dan een aantal data laten kiezen in een pol. Een andere optie is om de meeting uit te stellen naar bijvoorbeeld 2e helft augustus of begin september. Met een pol kun je in elk geval zien wanneer de beste data zijn (en mensen meerdere mogelijkheden laten kiezen, dus niet een pol waar je maar 1 datum mag kiezen)
 

Rickb

Lid
Ik woon in Nieuwegein, dus als het doorgaat kom ik zeker even langs.

Mocht het te combineren zijn met wat VAG-COM aanpassingen dan zou dat helemaal mooi zijn.
 

Schmart

Forumguru
17 juni Vaderdag, daar heb ik niet bij stil gestaan, dom. Heb gekeken naar F1 loze weekenden.
Aangezien zondag 10 juni het F1 circus zich in Canada bevindt en de race pas laat wordt uitgezonden en het dan geen vaderdag is, lijkt met dit een beter optie.

10 juni is het toch vaderdag in België?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan