Interesse peiling nazomer meeting 5 september 2015 @ TVS Engineering Varsseveld

Hebben jullie zin in een nazomer meeting in september van dit jaar?

  • nee want ik kom nooit naar een meeting ook deze keer niet

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    22
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Beste leden,

hier een poll (dus voor de tapatalk gebruikers even overschakelen naar je webbrowser) willen jullie je stem even uitbrengen of er interesse is in een nazomer meeting bij TVS Engineering / DSG-dokter, alvast bedankt!

Ik ben door TVS benaderd onderstaand een kopie van de email, zodat jullie een indicatie hebben van hun plannen.



Hoi Corné

Bij deze de mail voor de meeting welke wij dit jaar graag zouden willen organiseren voor het Skodaforum.

Zoals besproken zouden we dit graag ergens in september plaats laten vinden.


Waar we beter op willen letten dit jaar met de meetings is dat er minder stress is, zoals jij zelf ook al aan hebt gegeven was het aantal te tunen auto's op de dag zelf gewoon te veel, ik ben er zelf die dag niet bij geweest maar kan me voorstellen wat je bedoeld, dit willen we niet, dus gaan we het anders en beter doen.

Het beste lijkt me om deze dag een chiptuning demo te geven en mocht er verder nog gechipt worden, dan niet meer dan 3 auto’s (afhankelijk van het aantal personeel en OBD werk) Deze worden dan op voorhand bepaald voor de personen die zich hebben opgegeven.

De overige mensen die willen chippen krijgen gewoon een voucher mee met een nader te bepalen korting zodat ze op een later tijdstip terug kunnen komen en de kwaliteit gegarandeerd blijft.


Verder dacht ik om een selectie te maken van auto’s om hier in onze werkplaats te staan.
De personen kunnen zich hiervoor aanmelden en dan kunnen jij of wij samen een selectie maken.


Verder word er van onze kant gezorgd voor een hapje en drankje.
Waarschijnlijk iets van broodjes in de ochtend, ook zat in aan een frietkraam te denken zodat de bezoekers zelf ook iets kunnen halen.


Voor de kinderen zou het misschien leuk zijn om iets van een springkussen te regelen, daarvan doe ik even een foto in de bijlage.


Verder lijkt het me leuk om iets met trofeeën doen, bijvoorbeeld een top 3 van mooiste auto’s van de dag als het jou wat lijkt??

Voor die dag kunnen mensen zich wel aanmelden voor een rollenbank run, die moet voor de meetings omgedraaid zijn zodat je niet via de werkplaats op de bank moet maar vanaf buiten er zo op kan rijden, dit is wat praktischer, zeker als we de werkplaats vol zetten met te showen Skoda's ;)

Verder willen we voor de geïnteresseerden een lezing plaats laten vinden over de techniek van de DSG.


Graag hoor ik van je wat je er van vind.


Gr Mischa

TVS ENGINEERING
 
Laatst bewerkt:

Ridley

Forumguru
September is een lastige maand voor me, maar ga zeker proberen van de partij te zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

peterrapid

Forumguru
@Corné de Kluijver
Goed idee, en heb dus ja gestemd, maar als het mogelijk is zou ik graag dan 1 van de uitverkorenen zijn om tijdens de meet ook te tunen samen met tuning op de DSG (mits er een redelijke prijs is natuurlijk). Als dit Ok is voor jullie natuurlijk ? :bloemen::dankje:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Cordoba

Forumguru
September is altijd een wat hectische maand voor mij, dus grote kans dat ik er niet bij ben. De afstand (reistijd) speelt daarin wel gedeeltelijk mee, maar dat is zeker niet de enige reden.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan