instellen van stoelgeheugen werkt niet

krukas

Nieuw lid
Vanaf het begin kan ik de voorkeursinstelling van mijn stoel en spiegels niet opslaan. Ik ben er al mee terug geweest naar de garage. Ze hebben wat vervangen en hebben me laten zien dat het werkt. Ik heb het daar zelf ook geprobeerd en het werkte.
Daarna wilde ik thuis nieuwe instellingen opslaan en dat lukt me dus weer niet:eek:oo:

Ik doe m.i. alles volgens het boekje: contact aan, stoel instellen , spiegels instellen, even op set drukken en dan even op 1, 2 of 3. Resultaat: geen 'ping' en niets opgeslagen...... Vergeet ik iets??
 
Vanaf het begin kan ik de voorkeursinstelling van mijn stoel en spiegels niet opslaan. Ik ben er al mee terug geweest naar de garage. Ze hebben wat vervangen en hebben me laten zien dat het werkt. Ik heb het daar zelf ook geprobeerd en het werkte.
Daarna wilde ik thuis nieuwe instellingen opslaan en dat lukt me dus weer niet:eek:oo:

Ik doe m.i. alles volgens het boekje: contact aan, stoel instellen , spiegels instellen, even op set drukken en dan even op 1, 2 of 3. Resultaat: geen 'ping' en niets opgeslagen...... Vergeet ik iets??

Probeer de "set" knop eens ongeveer 1 sec in te houden waarna je voor bvb de "1" knop inhoudt tot ping.
Al rijdend kan ik ook een nieuwe settings opslaan.
Ik moet zeggen het is me ook al enkele keren gebeurd dat ik geen ping te horen kreeg wanneer ik de setting nog maar eens veranderde (tijdens het rijden), maar dat lag er misschien aan omdat ik de handeling niet goed uitvoerde...
succes
 

krukas

Nieuw lid
Dank je wel Kmfreter. Waarom zou het systeem nu weer eens wel en dan weer eens niet werken? Daar zou toch een verklaring voor moeten zijn.
 

tlpeter

Actief lid
Het werkt of het werkt niet
Het is bijna nooit zo dat het allebij is
Je zal vast iets niet goed doen :D
 
Bovenaan Onderaan