Instapverlichting Achterin

Cordoba

Forumguru
Of het is een mankement, of je moet aan de slag om draden te trekken naar de unit voorin. Dan kun je ervoor kiezen om lampje achterin mee te laten gaan op de portieren (als de knop aan staat), of als je 'm uit zet dat ie continue uitstaat. Dan komt je volgens mij het dichtste bij wat je wil, zonder dat je zichtbare verbouwingen moet doen. (je moet dan alleen wel een draad trekken van het voorste interieurlicht naar het achterste)
 

motomarz

Senior Member
Of het is een mankement, of je moet aan de slag om draden te trekken naar de unit voorin. Dan kun je ervoor kiezen om lampje achterin mee te laten gaan op de portieren (als de knop aan staat), of als je 'm uit zet dat ie continue uitstaat. Dan komt je volgens mij het dichtste bij wat je wil, zonder dat je zichtbare verbouwingen moet doen. (je moet dan alleen wel een draad trekken van het voorste interieurlicht naar het achterste)

Misschien ligt dat draadje er wel, maar zit er een stekkertje los...
 

Cordoba

Forumguru
Als ik de posts van de TS lees, en de antwoorden van zijn dealer lijkt het erop alsof er alleen een constante plus en een massa draad naar het lampje lopen, en moet je het achterlampje handmatig schakelen. Door de constante plus te vervangen door een aftakking van de (portier)geschakelde plus van het lampje voorin, kun je kiezen om het lampje achterin mee te laten gaan met de portieren, of continue uit. Andere opties zijn er ook nog wel, maar dan moet je eerst het lampje uit elkaar halen, om te zien of je eventueel achter de schakelaar die geschakelde plus kunt aansluiten.

Ik ben bang dat het enige losse draadje te vinden is in het hoofd van de dealer of de ontwerper van dit lichtsysteem.;)
 
Bovenaan Onderaan