Instap Led Skoda logo

Krid

Lid
Is dit standaard aanwezig op de Kodiaq?

30803.jpg
 

Bakkertje

Forumguru
Die lampjes kun je gewoon bij Aliexpress kopen, zijn plug & play..
Kosten ergens tussen de 5 en 10 euro per 2
 

Krid

Lid
Zijn dit de lampjes in beide spiegels of onderaan in de deuren vooraan? Ik merk precies enkel licht afkomstig van beide spiegels?
 

Bakkertje

Forumguru
dit zijn lampen onderin de deuren , als daar nu geen licht zit dan zit er een reflector. Die kun je ook vervangen voor een lampje, maar dan moet er ook wat geprogrammeerd worden (en een kabel aangelegd)
 
Onze kodiaq heeft dit wel en dit is het nieuwe model na de facelift.
We hebben het niet apart besteld dus ga ervanuit dat het standaard is.
 

Krid

Lid
Welke versie heb je? Geleverd in België?
En zit dit in het zijpaneel (zit bij mij een rode reflector) of echt onderaan de deur?
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Het is eigenlijk heel simpel !
Als je nu rode reflectors in de deur hebt zonder verlichting erachter dan is er niets in eerste instantie.
Heb je er wel lampjes achter dan kun je ff zoeken bv op ali Xpres en dan ga je deze zeker vinden.
En zoals gezegd, heb je geen lampjes erachter zitten dan zou je als je erg handig bent zelf wat kunnen hobby'en door een geschakelde plus naar die plek te brengen.
Die plus kan bv komen vanaf je cabine verlichting, die gaat ook aan op moment dat je de deur open doet...

En volgens mij moet er al een topic ergens op forum zijn waar hierover al eens gesproken is...
 

Krid

Lid
Ok bedankt voor jullie input. Dacht dat dit standaard op alle FL versies zou aanwezig zijn. Geen erg dat het niet zo is, de rijervaring blijft meer dan aangenaam. :thumbsup:
 

Bakkertje

Forumguru
@EdK er zit een module in de deur daar kan de verlichting op aangesloten worden en met VCDS geactiveerd, dan houd je het ook origineel.
 

ena

Forumguru
Bij mijn weten is dit idd standaard aanwezig op facelift modellen. Ik kan het iig bevestigen voor de facelift sportline
 

hemi24

Forumguru
Inderdaad, afgelopen donderdag nog bij de dealer geweest en op de facelift Sportline die in de showroom stond zaten deze lichtjes onderin de voorportieren
 

Krid

Lid
Kan iemand mij eventueel een foto bezorgen waar dit lichtje juist zit aub?
 
Laatst bewerkt:

hemi24

Forumguru
Zoals op de foto in je openingspost, ongeveer recht omhoog bij de “O” onderin de zwarte rand van de deurbekleding.
 
Bovenaan Onderaan