installatie dashcam - integratie centrale unit?

Jo!

Actief lid
Ik overweeg een Dashcam aan te schaffen, en werd steeds meer horken op de snelweg, waarmee je eigenlijk geen ruzie wil hebben. Daarnaast heeft ze een hoop andere voordelen.
We zijn er leuke Dashcams in de aanbieding, maar eigenlijk zou ik het het willen interesseren met de centrale unit, mijn name om een Deam die ik gezien heb ook een achteruitrij heeft en achteruit bewaking.
Voorbeeld van zo'n camera is"https://nl.osmo-official.com/pages/dashcam-pro?_gl=1*h439ml*_gcl_au*NDIxMTU0NzY5LjE3NjIzODk0NDE."

Maar, ik heb geen idee, en ik heb er ook geen verstand van, vandaar dat ik hier even kon buurten.
Wie kan mij hier een helder beeld over geven, om maar in de beeldspraak te blijven?

Eltjo

Forumguru
Als je een Android unit hebt kan dat met een appje erop zeker. Dan kan je dus met een eenvoudige camera af die de registratie van het beeld opslaat op de unit.
Wat voor systeem heb je?

Misschien is het een idee om met de camera het verouderde systeem in een S2 door een Android te vervangen?

Ik mis mijn Android mogelijkheid na een week al, want mijn gemodificeerde TomTom app draaide prima op Android maar niet via AndroidAuto. En met 2026 kaarten op het Columbussyteem in mijn verse S3 zat er vanochtend er met de aankomsttijd er een kwartier naast en de TomTom op de telefoon had het vanaf het begin al precies goed.

Laatst bewerkt:

marco_b

Forumguru
Ik wilde perse geen beeldscherm op de dashcam hebben. En ook geen abonnementsvorm voor parkeermodus oid.
uiteindelijk terecht gekomen bij de Nordval-DC102-4K. Nette beelden via de voor en achtercamera en gps.

ik heb er een module bij om op de zekeringenksst aan te sluiten zodat de parkeermodus actief is maar dat is mij helaas nog niet gelukt om werkend te krijgen.

nu zit deze in de voorloopauto onbenullig in de sigarettenaansteker. Werkt prima

inmiddels is er de opvolger, zal weer beter zijn schat ik zo in:

Jo!

Actief lid
Als je een Android unit hebt kan dat met een appje erop zeker. Dan kan je dus met een eenvoudige camera af die de registratie van het beeld opslaat op de unit.
Wat voor systeem heb je?........
ik heb een 'origineel' Skoda module. weet niet wat dat betekent. volgens mij zou Columbus het kunnen zijn, daarvoor moet ik naar de auto toe, maar het is nu midden in de nacht …

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan