Inruilwaarde Superb 3 combi 2019

leon-cupra

Forumguru
Tegelijk. Iemand die 13k biedt, daar neem ik de moeite niet voor om naartoe te gaan. Dus wie verliest er dan?
Effort dient van beide partijen te komen. Het feit dat je al niet naar de verkoper toe gaat, zegt al veel … ;)
De verkoper zal zijn wagen aan iemand anders verkopen (voor elke wagen is een koper) maar jij blijft momenteel met lege handen .. dus wie verliest er dan … ;)

Aan de andere kant, moest de verkoper een enorm hoog bod doen op jouw wagen waarbij je aangeeft de wagen is in nieuwstaat, wat achteraf niet blijkt, wat dan ???

Herperduin

Forumguru
De waarde van onze OC3 FL is meteen na uitbreken van de oliecrisis ook echt heel laag geworden. Had hem een maand lang te koop staan op marktplaats en ook via zo’n inkoopsite aangeboden. De inkoopsite gaf meteen aan dat ze niet hoger gingen dan de laagste (volgens hun) vergelijkbare op marktplaats en via marktplaats zelf ook geen enkel fatsoenlijk bod gekregen. Eigen garage gaf toen ook aan dat de handel erg rustig was nu en raadde aan hem pas weer voor de vakantie te koop aan te bieden omdat dat het moment is dat handel meestal aan zou trekken. Ik heb hem uiteindelijk van marktplaats gehaald en nu rijden de kids er maar even mee. Ik weet niet of ik hem nog te koop zet. Had er sowieso al moeite mee om zo’n heerlijke auto te verkopen dus vond het ook niet zo erg. Denk als oliecrisis voorbij is en niet al teveel mee gereden is, ik over een jaar net zoveel terug krijg als nu.

Bovenaan Onderaan