Noord26
Forumguru
Leden,
Vandaag nog een stuk op pad geweest met de lichte schade aan de neus, helaas ontstaan door de combinatie van de vrouw en een paaltje. Nu viel mij op dat de auto in houd vanaf 3000-3500tpm. De toerenteller klimt wel verder door, maar het voelt alsof het vermogen blijft steken op de waarde wat er beschikbaar is bij dat toerental en dus niet meer wordt. Ook komen we niet boven een snelheid van circa 150km/h met het pedaal op de vloer. Vorige week nog met gemak in DE ruim boven de 200km/h tijdens even inhalen. Dus nog voor het paaltje kussen..
Zitten er kritieke delen rechtsvoor in de auto die invloed zouden kunnen hebben op het vermogen? Ga het zowiezo aangeven bij de schade-hersteller. Wellicht dat er ergens valse lucht wordt aangezogen in het systeem, slang los geschoten oid?
Vandaag nog een stuk op pad geweest met de lichte schade aan de neus, helaas ontstaan door de combinatie van de vrouw en een paaltje. Nu viel mij op dat de auto in houd vanaf 3000-3500tpm. De toerenteller klimt wel verder door, maar het voelt alsof het vermogen blijft steken op de waarde wat er beschikbaar is bij dat toerental en dus niet meer wordt. Ook komen we niet boven een snelheid van circa 150km/h met het pedaal op de vloer. Vorige week nog met gemak in DE ruim boven de 200km/h tijdens even inhalen. Dus nog voor het paaltje kussen..
Zitten er kritieke delen rechtsvoor in de auto die invloed zouden kunnen hebben op het vermogen? Ga het zowiezo aangeven bij de schade-hersteller. Wellicht dat er ergens valse lucht wordt aangezogen in het systeem, slang los geschoten oid?
Laatst bewerkt: