Inhoud banden reparatieset??

Goeiemorgen Skoda fans,

Ik heb afgelopen maandag onze nieuwe auto opgehaald bij een handelaar. Een 2014 Octavia Combi 1.6TDI.

Nu zag ik dat de banden reparatie set niet geheel compleet meer was. Ik zie alleen een compressor en een sleep-oog zitten. Geen busje reparatie-middel, geen priem.

Weet iemand wat origineel de volledige uitrusting hoort te zijn? Hoort er ook een krik / moersleutel bij te zitten?

Alvast bedankt!

Mvgr,

Huib
 

Okki

Donateur
Bij reparatieset hoort geen krik e.d.
Alleen wel een busje purschuim...maar dat is wellicht al een keer verbruikt...
Priem hoort er ook niet bij (om zelf een prop te plaatsen)
 

Bakkertje

Forumguru
Het busje reparatiemiddel heeft overigens ook een houdbaarheidsdatum (bij de laatste beurt van m'n Passat is die nog vervangen..).
Wellicht heeft de vorige eigenaar die zelf gehouden?
 
ja, of weggegooid. Maar in feite zou je dus met compressor en busje latex (of wat het dan ook is) klaar zijn?
Verder zit er wel gevarendriehoek en sleep-oog bij, maar er zitten meer "vakjes / sleuven" in die piepschuimen bak, die leeg zijn..
 

hemi24

Forumguru
Volgens je boekje zou dit er bij moeten zitten (afhankelijk van configuratie) :
upload_2019-6-19_17-13-46.png

Bij een compressor met plakset, zouden de nummers 6, 7 en 8 er niet bij zitten (5 en 9 is een twistpuntje).
Item nummer 3 is afhankelijk of je wel of geen anti-diefstal bouten hebt.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Rofffel

Forumguru
Zoek even naar een volwaardig reservewiel met een setje, ben je in ieder geval op alles voorbereid ;)
 

Cordoba

Forumguru
Zoek gewoon een reservewiel (eventueel thuiskomer) op de sloop of marktplaats, heb je ook niet de ellende dat busje reparatiemiddel te oud is, net als je een lekke band hebt. Compressor is altijd handig (maar zit er OEM niet bij als je een reservewiel hebt).
 

Okki

Donateur
Ik moest vandaag een wiel loshalen maar mistte het plastic knijpertje om de wielboutkapjes los te halen (nr 9 op de afbeelding)

Bij Ames Dordecht langs. Bedoelt u deze (nr 5). NEE. Oh, die gebruiken wij altijd. Nee, die andere kunnen we ook niet bestellen, staat niet in de onderdelenlijst. OK, dan niet.

Bij Ames Zwijndrecht langs. Geen probleem meneer, ik bestel hem voor u. Kost € 2,30
 
Bovenaan Onderaan