ingebroken !

wimZ

Lid
Vanochtend werd ik door de politie wakker gebeld, of de blauwe skoda van mij was want er was een ruit ingeslagen.........
Balen en al rekening houden met een nieuwe columbus ben ik naar mijn auto gelopen, overigens koos de politie ervoor gelijk hun weg te vervolgen want voor een autoinbraak komen ze niet en daar doen ze ook niets mee: aangifte doen via internet konden ze mij nog net vertellen :xyxthumbs:
klasse jongens, bedankt ik weet weer waar ik sta.
Een grote puinhoop in mijn auto, ruit van de achterportier ingeslagen en toevallig had ik achterin heel veel spullen staan, iets wat bijna nooit voorkomt. maar tot mijn grote verbazing zat de Columbus er nog onbeschadigd in en zelfs mijn "oude" tom tom lag nog in mijn dashboard kastje.
Wel 15 portofoons die achterin in een doos stonden gestolen en een tas van mijn vrouw met haar werkspullen erin, :407: en echt overal glas, glas en nog eens glas. wat een drama.
De leasemij geïnformeerd en deze waren zeer verbaast dat de Nav. er nog in zat. De gestolen spullen waren mijn eigen probleem.
Vanochtend gelijk een noodruit laten plaatsen, woensdag wordt de ruit vervangen.
Op dezelfde plek twee weken geleden uit de Tucson van mijn buurman en uit de Tucson van mijn achterbuurman alle airbags gestolen.
Ik denk erover om een camera met timelaps recorder op deze parkeerplaats te gaan installeren.

Zwaar balen, ik hoop dat de inboedel verzekering mijn schade dekt.
 
Dat is balen zeg!
Ben ook een keer zo wakker gebeld. Kon toen ter plekke aangifte doen. Dat was wel handig. Niet dat ze er iets mee doen verder, maar scheelde mij weer werk.

Dat glas vind je nog wel tijdje terug.
 

MarcoO2

Forumguru
Da's balen zeg... maar wel lekker dat je navi er nog in zat!

Vanaf nu laat jij dus ook geen spullen meer achter in de auto... dan maar iets extra werk door alles mee naar binnen te nemen.
 
Da's zwaar k..., man.

Ik kan er helaas over meepraten.
Bijkomend probleem is dat de meeste inboedelverzekeraars bij inbraak uit de auto slechts een bepaald bedrag vergoeden. In de polisvoorwaarden staat het bedrag vermeld; meestal is dat e. 225,00.

Sterkte ermee.

Groet, Ben
 

cvegreen

Forumguru
Dat is balen man , de dieven hadden dus enkel oog voor wat op de achterbank lag , gelukkig voor u natuurlijk .
Ik hoop dat je verzekering erin tussen kan komen . Anders is het helemaal balen man .
 

wimZ

Lid
Mijn schade is 15x € 225,00 plus de spullen van mijn vrouw, ongeveer € 200,00. inmiddels contact gehad de verzekeraar en deze vergoeden max. € 300,00 dus da's mooi balen.
Ik hoop dat mijn werkgever nog wat wil vergoeden omdat ik veel spullen gebruikt heb voor mijn werk.

Ik had liever gehad dat ze de spullen hadden laten staan en de nav. hadden meegenomen, deze is gewoon geheel verzekerd.
 

MarcoO2

Forumguru
Dan hoop ik maar dat bij jouw werkgever niet dezelfde regel geldt als bij ons; namelijk dat je geen spullen van de zaak in de auto achter mag laten. Waren die 15 portofoons nu van jou of van je werkgever (ik begrijp dat ze van jou zijn, maar dat je ze voor je werk gebruikt)?
 

wimZ

Lid
Dan hoop ik maar dat bij jouw werkgever niet dezelfde regel geldt als bij ons; namelijk dat je geen spullen van de zaak in de auto achter mag laten. Waren die 15 portofoons nu van jou of van je werkgever (ik begrijp dat ze van jou zijn, maar dat je ze voor je werk gebruikt)?

Regels heeft mijn werkgever hierover niet opgesteld, (behalve voor een laptop en mob. telefoons) en inderdaad portofoons zijn prive eigendom, maar ik gebruik ze regelmatig voor mijn werk. waarom zou ik ze gaan huren of aanschaffen als ik ze toch in de kast heb liggen, dom want dit komt ervan..... wijze les geweest.
 
Bovenaan Onderaan