Informatie O2 BE

vdijk

Lid
de samenstelling van een zwarte buitenkant (zwart metallic) en een lichte binnenkleur (Ivory) vindt ik niet echt mooi, daarom heb ik gekozen voor de Onyx kleur voor binnen.
Ik denk dat deze kleur combinatie minder gevoelig is voor vieze dingen die je bijv in de achterbak legd.
 

Frankie

Actief lid
Bestelling komt dichterbij
smile.gif
Aangezien ik het maximale uit het leasebedrag wil halen hebben al heel wat varianten van offertes de revue gepasseerd. Nu valt mijn oog toch wel op een zwarte combi met privacy glass. Nu wil ik toch voor het lichtere interieur gaan (heb nu Onyx) en kom dus meteen aan Ivory, want iets anders kan niet op de BE. Om mss een iets betere bekleding te hebben (qua schoonhouden) ga ik mss voor de Duo Ivory. Wie heeft hier ervaring mee ? Ik zag n.l. net pas dat het centrale stoffen gedeelte ook anders is dan bij de normale Ivory. Heb je bij Duo trouwens stof of leer op de deurpanelen ? Ik laat de Pegasus wielen mss schieten en wil daarvoor dan de andere bekleding nemen.

Nog een ander vraagje. Weet iemand uit ervaring of een combi "gehoriger" is dan een Hatchback ?

Dank jullie wel alweer !!!
 

WvD

Nieuw lid
Hallo Frankie,

Ja de deurpanelen zijn ook geheel voorzien van leer.
En op de BE zijn pegasus wielen niet standaard toch??

Ik heb deze bekleding ook vanuit het schoonmaak oogpunt gekozen
grin.gif
omdat ik toch ivory wilde hebben.

Ik mag m deze week ophalen
yeah.gif
yeah.gif
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat: WvD</font><hr />


En op de BE zijn pegasus wielen niet standaard toch??



[/ QUOTE ]

Nee Klopt, standaard zijn het 16 inch vega als ik het goed heb.
 

Frankie

Actief lid
Hai WvD !!

dank je voor je reactie. Inderdaad zijn de Pegasus wielen niet standaard op de BE. Ik heb nu wel Pegasus op mijn Elegance en vind ze wel mooi. Maar die krengen kosten ook €950 extra ofwel €30 p/m voor mij op die BE. Dan maar de Vega's en t mooiere interieur.. Ben blij te horen dat de deurpanelen ook leder zijn. Tis mss doorslaggevend..

Thanks again !!!
 
Deurpanelen van leder??
Bij mij zijn ze gewoon van stof hoor.
Ik zou het toch even navragen als ik jou was.
 

Frankie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: EdRaT</font><hr />

Deurpanelen van leder??
Bij mij zijn ze gewoon van stof hoor.
Ik zou het toch even navragen als ik jou was.

[/ QUOTE ]

Heb jij een Duo Ivory of Duo Onyx interieur ? Want daar gaat t nu over. Standaard is Eniment Ivory of Onyx, met alles stof incl. de deuren.
 

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Frankie</font><hr />

Nog een ander vraagje. Weet iemand uit ervaring of een combi "gehoriger" is dan een Hatchback ?


[/ QUOTE ]
Als ik onder het rijden mijn hoofd draai dan hoor ik duidelijk geluid van achteren komen.
De koffer met daaronder het onderstel wordt natuurlijk slechts door een zeiltje afgedicht.
Ik weet niet wat het volumeverschil is met een hatch, maar ik kan me niet voorstellen dat die niet stiller is. Hoeveel stiller is dus de vraag evenals hoe belangrijk je dat vindt.
 

ad5000

Actief lid
De Duo Ivory mist ten opzichte van de Supreme Ivory alleen de middenstukken op de zitting en rugleuning het leer en de stoelverwarming. Voor de rest is er leer (of lederlook) in het gehele interieur (dus ook de deurpannelen, de hoofdsteunen, etc.).

Daarentegen kost het 'slechts' 940 euro en 245 euro voor de stoelverwarming (als je dat wilt). Het volledige leer is dus in verhouding tot de Duo uitvoeringen belachelijk duur.

Hoewel ik twee kleine kinderen heb, ben ik toch voor de Duo Ivory gegaan, waarom... het gehele interieur van de auto straalt gewoon klasse uit, wat ik minder tot zijn recht vond komen dan de Duo Onyx.

Maak het geheel af met de Cappucino Beige buitenkleur, DSG automaat en een Nexus Navigatie en je zult mij over een week of 6 tot 10 niet meer horen klagen!

Overigens gaat mijn auto voor aflevering een behandeling bij Trimline krijgen om toch privacy glas vanaf de B-stijl te krijgen voor de HB (het is me een raadsel dat dit niet vanaf de fabriek te kiezen is op de HB).
 

Frankie

Actief lid
Dank je voor de opheldering Ad5000!!!

Nu is Duo Ivory een must voor mij geworden. Ik vind de kleurcombo met de rest zwart ook super uitzien. Zoals ik zei moet ik nu gaan spelen met de opties om binnen het budget te blijven... Nogmaals dank !!
 

Gysman

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: ad5000</font><hr />

Overigens gaat mijn auto voor aflevering een behandeling bij Trimline krijgen om toch privacy glas vanaf de B-stijl te krijgen voor de HB (het is me een raadsel dat dit niet vanaf de fabriek te kiezen is op de HB).

[/ QUOTE ]

Out of curiousity (ik heb zelf privacy glas op de combi) wat kost die trim-line behandeling ongeveer en wat krijg je ervoor?
 

Ad_O2

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: ad5000</font><hr />

Maak het geheel af met de Cappucino Beige buitenkleur...


[/ QUOTE ]

Als dit de nieuwe kleur Cappucino word met ivory.., een kleine waarschuuwing.
Het interieur wordt wel bleekjes met deze combi.

Smaken verschillen natuurlijk
smile.gif
 

MaartenL

Nieuw lid
Als je Duo neemt omdat het makkelijker schoon te houden is, moet je wel bedenken dat je voor die €940,- het interieur zo'n 10 keer kan laten behandelen bij een schoonmaakbedrijf. (of 50 flessen shampoo kunt kopen)

Zelf heb ik ook voor ivory gekozen, alleen in de stoffen uitvoering. Duo kwam boven het bedrag uit. Het gaat om een leaseauto en die gaat na 45mnd weer de deur uit. Als ik hem dan 4 keer heb laten reinigen kost dat zo'n €400,- ipv €940.
 

WvD

Nieuw lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: MaartenL</font><hr />

Zelf heb ik ook voor ivory gekozen, alleen in de stoffen uitvoering. Duo kwam boven het bedrag uit.

[/ QUOTE ]

Dus eigenlijk had je het toch ook wel graag willen hebben...toch?
winkie.gif
 

Frankie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: MaartenL</font><hr />

Als je Duo neemt omdat het makkelijker schoon te houden is, moet je wel bedenken dat je voor die €940,- het interieur zo'n 10 keer kan laten behandelen bij een schoonmaakbedrijf. (of 50 flessen shampoo kunt kopen)

Zelf heb ik ook voor ivory gekozen, alleen in de stoffen uitvoering. Duo kwam boven het bedrag uit. Het gaat om een leaseauto en die gaat na 45mnd weer de deur uit. Als ik hem dan 4 keer heb laten reinigen kost dat zo'n €400,- ipv €940.

[/ QUOTE ]

tis niet alleen een kwestie van schoonhouden en flessen schoonmaakmiddel. Het ziet er, naar mijn mening !!!, ook beter uit. Daarbij is de "overgebleven" stof bij Duo mooier dan bij Eminent. Kijk maar eens op de site van Skoda onder "bekledingen" van de O2. Of zie onder:
Eminent:
eminent_ivory.jpg

Duo:
duo_ivory.jpg


Maar tis allemaal een kwestie van smaak nogmaals !!!
 

Ad_O2

Lid
Als ik de centen had gehad, geen twijfel mogelijk.
Duo of leder
1761.gif


Zucht...., het blijft maar stof voor mijn (maar wel mooi!!!!)
tongue.gif
 

Okki

Donateur
Ik was zelf erg gecharmeerd van de Graham Achat (op een Ambiente.

Wat ik ook mooi vond was de auto in Flamenco Red en de bekleding in Ivory (nog mooier is Tabaco, maar dat moet je dan zelf weer regelen)

Maar ja....ben voor "de zit" voor de sportstoelen gegaan (met direct daarbij wat leer en een leuk stuurtje)
 

ad5000

Actief lid
ot.gif
Weet helaas nog niet wat de trimline behandeling gaat kosten, maar voor mijn huidige auto (C-Max) koste het voor de zijruiten vanaf de A-stijl (dus die kleine raampjes vooran en de zijruiten) 150 euro. Uiteindelijk niet gedaan omdat er toch moeilijk over gedaan wordt.

Nu wacht ik nog op de offerte.

V.W.B. het wel of niet nemen van half leer: tja ik heb gewoon genoeg budget en hoef niet bij te betalen, dus waarom zou ik het niet nemen... ik vind het gewoon erg mooi.

En ja, smaken verschillen gelukkig. Ik vind Cappucino en Duo Ivory wel een mooie combinatie. Heb ook aan donker grijs gedacht, maar die kleur had ik voor mijn huidige auto ook al, ben wel toe aan wat anders. Koste wat het kost wilde ik geen zwart interieur, de wereld is al somber genoeg
1439.gif


Gelukkig ben ik niet zwaar op de hand
471.gif
 

ad5000

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: ad5000</font><hr />

ot.gif
Weet helaas nog niet wat de trimline behandeling gaat kosten, maar voor mijn huidige auto (C-Max) koste het voor de zijruiten vanaf de A-stijl (dus die kleine raampjes vooran en de zijruiten) 150 euro. Uiteindelijk niet gedaan omdat er toch moeilijk over gedaan wordt.

Nu wacht ik nog op de offerte.



[/ QUOTE ]

Update: de Trimline behandeling gaat ongeveer 500 euro kosten. Bij een ander bedrijf kwamen ze met 450 euro voor het geheel, d.w.z. beide achterportieren en de achterruit. Die laatste maakt het, door zijn afmeting, overigens erg duur.

Heb nog een week of 7 a 8 om te bedenken wat ik ga doen
koffie.gif
 
Bovenaan Onderaan