Informatie O2 BE

Frankie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Ad_O2</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Frankie</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Matra_Murena</font><hr />

Op een Elegance kosten Pegasus E 495,= extra. Dus ik denk dat die 35 Euro per maand wel extreem veel is.

[/ QUOTE ]

Pegasus op BE kosten volgens LeasePlan €950 ofwel €35 p/m. Dus wel iets meer dan de €495 op een Elegance..

[/ QUOTE ]


Is dat dat met inleveren van je 16" vega's of hou je die dan erbij?
Anders vind ik het wel héél duur, je betaald bijna het volle pond voor je pegasus!
crazy.gif


[/ QUOTE ]

Nee nee, die Vega's blijven lekker achter
mad.gif
Ik snap de logica ook niet. Op een Elegance krijg je er nog een sportonderstel bij en is het de helft goedkoper. Op de BE alleen andere velgen..

Ik moet snel denken, kan tot begin volgende week...
confused.gif
 

Frankie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: MaartenL</font><hr />

Om het makkelijker (of lastiger) te maken heb ik wat foto's geupload van een Octavia II met de velgen Pegasus, Vega, Sirius en Orion eronder. Kijk en vergelijk.

[/ QUOTE ]

DIE FOTO'S HELPEN NIET !!!!!!!
wink.gif
damn..... verstand=Vega en gevoel=Pegasus.... Denk toch dat ik de Pegasus ga houden...
 

Jager

Actief lid
Ik hoorde laatst dat er vanaf 2007 de mogelijkheid bestaat om de Pegasus voor 675 op de BE te bestellen ?
heeft iemand misschien meer info hierover?
 

japiejo5

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Jager</font><hr />

Ik hoorde laatst dat er vanaf 2007 de mogelijkheid bestaat om de Pegasus voor 675 op de BE te bestellen ?
heeft iemand misschien meer info hierover?

[/ QUOTE ]

ja, gvd,.,komen ze nu mee!
biggthumpdown.gif
biggthumpdown.gif
biggthumpdown.gif
biggthumpdown.gif
 

Frankie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Jager</font><hr />

Ik hoorde laatst dat er vanaf 2007 de mogelijkheid bestaat om de Pegasus voor 675 op de BE te bestellen ?
heeft iemand misschien meer info hierover?

[/ QUOTE ]

Bij mij staan ze nu opeens voor €650 op de offerte (nog steeds niet besteld dus, maar mede hierdoor
smirk.gif
)
Onze wagenparkbeheerder heeft wel goed onderhandeld. Laaste offerte was €776 p/m (tarief waarop ik wordt afgerekend) en nu opeens €747. Dat scheelt me net geen €30 en hoef ik niet meer moeilijk te doen over de Pegasus velgen. Vreemd waren wel de variaties. Op dure offerte stond b.v. de achterruitenwisser voor €0,00 en op de goedkope opeens voor €100
confused.gif


Maar goed...
 

Frankie

Actief lid
Ik moet hierna ophouden mijn eigen post langer te maken
wink.gif
maar hij is eindelijk besteld. Lag ook mede aan mij. Maar goed, al met al een mooie prijs en zelfs €4 goedkoper dan mijn huidige O2.

Nu begint voor mij ook het lange wachten. Gelukkig nu nog héél even in een O2, maar die moet ik snel inleveren. Dan wordt het helaas een tijdje iets minder
frown.gif
Dus laat die levertijden maar snel korter worden
smile.gif
 

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Frankie</font><hr />
die moet ik snel inleveren.

[/ QUOTE ]
Wat is dat toch met de km stand? Als je er over heen gaat krijg je dan een boete of zo?
En krijg je totdat je nieuwe komt een vervangende auto?

Het is wel heel positief dat je weer een O2 neemt. Als je er zoveel tijd in doorbrengt als jij en weer voor dezelfde auto kiest dan zegt dat wel wat over jouw tevredenheid met de auto, dan moet er toch wel behoorlijk wat goed zijn aan de O2
xyxthumbs.gif
 

Frankie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />
Wat is dat toch met de km stand? Als je er over heen gaat krijg je dan een boete of zo?


[/ QUOTE ]

Ik niet, maar mijn werkgever. Althans, geen "boete", maar er wordt dan een meerprijs per km in rekening gebracht en die's niet mals. En dat willen ze natuurlijk niet
ooo.gif


Dus dan krijg ik via de nieuwe leasmij een voorloop auto of een huur ding. Zal ws een Astra, C4 of Focus zijn. Ik mag ws kiezen. Wordt dan maar ff een C4.

Gisteren is bij ons tegelijk voor 2 O2's BE getekend. Een collega van mij krijgt er ook een. Bijna gelijk aan de mijne, maar zonder Pegasus, Stream, dimmende spiegels en hij neemt de standaard eniment onyx bekleding.. Ben benieuwd of ze echt een aansluitend kenteken krijgen.

Sh*t was stukkie over positief zijn vergeten: mijn hoofdreden om weer in een O2 te gaan rijden is dat er naar mijn mening nog steeds geen fatsoenlijk alternatief is. Ik kan gaan voor een Jetta of een S40, maar dan wordt een kale bak en daar heb ik geen zin in... Dan maar weer een O2. Daarbij is het gewoon een toffe bak !!! Daarom wilde ik ook persé andere bekleding. Anders is het wel HEEL erg deja vu(?) straks
wink.gif
 
Die meerprijs kun je ook als boete zien, vandaar dat dat is aangehaald.

Inderdaad de octavia is een heel goed alternatief, al kostte de mijne wel ruim 37K en das toch ook niet weinig.
Heb eerder een Volvo S60 gehad en die was toen maar 2000 euro duurder.
Maar dat is dan wel 3,5 jaar geleden.
 

Timothee

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: EdRaT</font><hr />

Die meerprijs kun je ook als boete zien, vandaar dat dat is aangehaald.

Inderdaad de octavia is een heel goed alternatief, al kostte de mijne wel ruim 37K en das toch ook niet weinig.
Heb eerder een Volvo S60 gehad en die was toen maar 2000 euro duurder.
Maar dat is dan wel 3,5 jaar geleden.

[/ QUOTE ]

[offtopic:]
is dat geen achteruitgang? Ik heb één keer in een Volvo S60 gereden toen ik mijn O2 nog niet had. Ondanks dat ik de O2 een prettige auto vind die veel biedt voor het geld vind ik een S60 toch zeker een dikke klasse beter rijden en aanvoelen.[/offtopic]


BTW Frank(ie): het wordt wel een Skoda park bij ons
wink.gif

Wordt tijd dat we een eigen rijtje parkeervakken gaan reserveren
wink.gif


Overigens betaal ik ook dik € 25,- per maand extra alleen omdat ik Vega velgen op mijn O2 Ambiente wilde i.p.v. de standaard 15" stalen velgen. Vond ik ook belachelijk veel in verhouding maar LeasePlan zei dat ook de banden duurder werden....enfin, het ziet er wel een stuk beter uit
smile.gif

(al had ik voor dat geld achteraf gezien liever een DSG bak genomen...schakel me rot met al die files!)
 

Frankie

Actief lid
Laatste nieuws is dat LeasePlan de mogelijkheid biedt om de auto bij dealer van keuze te laten afleveren.. Dat wordt dus in mijn geval Rotor in Heerlen (voormalig Aarts).. Ben wel bang dat dit weer invloed heeft gehad op de bestelling.. Heb nog steeds geen brief van LeasePlan... Maar goed... nog ff geduld dus.
 
de samenstelling van een zwarte buitenkant (zwart metallic) en een lichte binnenkleur (Ivory) vindt ik niet echt mooi, daarom heb ik gekozen voor de Onyx kleur voor binnen.
Ik denk dat deze kleur combinatie minder gevoelig is voor vieze dingen die je bijv in de achterbak legd.
Weet iemand toevallig ook waar ik een foto kan vinden van een O2 met een ivory interieur in combinatie met zwart metallic lak?
 
Hallo allemaal dit is m'n 1e bericht op het forum. Ik ben al in een vergevorderd stadium om een SO II 1.9TDI DPF Elegance Attractive Buss Edtion te bestellen. Hoe zit het nou precies met het nav systeem. Er zit een Nexus in maar er komt een Columbus in?
 

redfoxert

Senior Member
Hallo allemaal dit is m'n 1e bericht op het forum. Ik ben al in een vergevorderd stadium om een SO II 1.9TDI DPF Elegance Attractive Buss Edtion te bestellen. Hoe zit het nou precies met het nav systeem. Er zit een Nexus in maar er komt een Columbus in?

Alles geproduceerd vanaf week 45 meen ik. Gebruik de zoekfunctie van het forum even want dit is al een aantal malen besproken.
 
Skoda.nl

- Te laat met skodanieuws en hoe lang hebben we niet op een configurator moeten wachten
- Niet compleet, bijvoorbeeld actiemodellen staan er zelden op
- Functionaliteit kan beter, bijvoorbeel bediening en overzichtelijkheid matig, waarom geen brochures downloaden

Beste LenK,

Bij het lezen van veel van je berichten op dit forum vraag ik me werkelijk af, waarom je nog zoveel posts besteedt aan een merk waar je zo onderhand alles aan afgekeurd hebt wat er maar te bedenken valt.

Groeten,

Cant55
 
Bovenaan Onderaan