inbouw achteraf elektrische kofferklep

benros

Lid
Hallo,

Weet iemand wat de kosten zijn voor het achteraf in (laten) bouwen van een elektronische kofferklep ?
Bvd
Ben

EdK

Forumguru

Zou zeggen kijk eens op bovenstaande site !
Bij een NL dealer zal het zo en zo duurder zijn , als ze het al willen cq kunnen.
Zou dan eens met een @Antera contacten of hij wil en het kan inbouwen als je dat zelf niet kan....

hemi24

Forumguru
Misschien kun je de set ergens goedkoper krijgen dan die 1.800 euro, maar dan komen er nog altijd de inbouwkosten bij…

1983jeroen

Forumguru
Op AliExpress enzo staan vaak wel goedkope setjes voor specifieke modellen.
Hoe betrouwbaar het is moet je maar afwachten.

Heb er zelf ook weleens naar gekeken, maar hoe gaan die systemen om met obstakels die het tegen kan komen? Ik heb het een tijdje in de leenauto gehad, maar vond het weinig meerwaarde hebben en meer een gadget

benros

Lid
hoi jeroen ea,
We hebben de karoq binnen en het valt me inderdaad mee door aan het 'hendeltje' trekken. In die zin ga ik helemaal met je mee en voor dat geld laten we mooi zoals het nu is. D
@hemi24 @EdK , ook bedankt voor jullie reactie's!
Gr.
ben

Laatst bewerkt door een moderator:

EdK

Forumguru
Die investering om het te kopen en te laten inbouwen die haal je er nooit uit met de verkoop....
En ach het is mooi dat het kan, maar is het nodig voor die keren dat je de klep open / dicht doet ?
En dan nog niet rekening houdend dat het onderhoud vergt en ook stuk kan gaan... :pieker:

EdZ

Donateur
Nu ik het heb, vind ik het erg prettig. Maar €1800? Nooit. Ook niet voor de helft.

EdK

Forumguru
Maar vergeet niet dat als je met voet detectie om te openen wil dat er dan nog een module bijkomt....
En dan het inbouwen en inleren erbij en je kunt een Fabia kopen van dat geld :koffie:

Achteraf inbouwen van dingen zal altijd duurder zijn dan meteen bij bestellen er bij kopen vanaf fabriek... :pieker:

En dan praat ik wel over OEM spullen en niet over ALI E spullen

Bovenaan Onderaan