Sierstuk
Beste Okkie,
Een collega reed mee en verbaasde zich over een resonans.
Toch hoor ik iets zei hij mij(vrij naar Gaston).
Bleek het linker sierstuk spontaan te zijn afgescheurd.
Waarschijnlijk is het de einde-lease-termijn-vermoeidheid die optreedt.
De CD-radio-navigatie van VDO-Dayton heeft ook al kuren (gaat spontaan zachter als je 'm harder draait).
Verder nog een onregelmatige lekkage koelvloeistof (houdt u het zelf in de gaten?), sludge onder het olievuldopje (kan geen kwaad hoor), nog steeds de eerste voorruit (dus slecht zicht) en een soms krassende synchromesh van de 2e versnelling (maar dat zal wel luiheid van de linkervoet zijn). Links voor kraakt de speaker een beetje in de deur. Omdat ik veel Hiphop draai valt het niet zo op. Dus eigenlijk niet iets om je zorgen te maken.
Conclusie: De O1 is een prettige betrouwbare wagen.
Ik ben nu al 16 dagen bezig met het laten doorrekenen van een offerte voor een nieuwe O2. Dat lijkt me een vermelding in het
http://www.guinnessworldrecords.com/records/default.aspx waard.
Ik wil toch een dubbeltonige claxon. Anders werd het weer een Demarrage.
Heeft u trouwens ervaring met het verwisselen van H7 lampjes. Ik ben nog van het H4 type. Die gaan overigens alleen stuk tijdens de vakantie. Ik heb wel eens verhalen gehoord van mensen die 13 lampjes per leaseperiode versleten hadden. Maar dat zullen wel indianenverhalen zijn.
Misschien heb ik straks 2 verloopnippels over als ik de LPG afzweer. Zou het nut hebben deze ter verkoop te zetten?
Dit weekend wordt het trouwens warmer. Misschien is het nuttig om uw winterbanden even af te dekken. Een gewaarschuwd mens telt voor 2.:722:
Nou mischien wel erg veel vragen, maar ik weet dat u van uitdagingen houdt.
Eppi.