In overweging

Eppi

Nieuw lid
:1761:In overweging....................1.6 MPI Atractive. Wellicht nog PDC en trekhaak. Betreft voorraad auto, dus weinig verder te kiezen.

Bijlagen

• eppi.jpg
    eppi.jpg
    52,6 KB · Weergaven: 109

Eppi

Nieuw lid
UItlaat-sier-stuk

Toch frappant dat de O1 geen overbodige franje accepteert.

Na 2,3 jaar al in de rui.....

Is dit normaal?

Eppi
:1884:

Bijlagen

• DSC_9792.jpg
    DSC_9792.jpg
    20,2 KB · Weergaven: 74

Okki

Forumguru
Van je dubbele "sierstuk" ben je er dus één verloren?
Geen idee of iemand anders hier van die loze pijpen heeft :D

Eppi

Nieuw lid
Sierstuk

Beste Okkie,

Een collega reed mee en verbaasde zich over een resonans.
Toch hoor ik iets zei hij mij(vrij naar Gaston).

Bleek het linker sierstuk spontaan te zijn afgescheurd.
Waarschijnlijk is het de einde-lease-termijn-vermoeidheid die optreedt.

De CD-radio-navigatie van VDO-Dayton heeft ook al kuren (gaat spontaan zachter als je 'm harder draait).

Verder nog een onregelmatige lekkage koelvloeistof (houdt u het zelf in de gaten?), sludge onder het olievuldopje (kan geen kwaad hoor), nog steeds de eerste voorruit (dus slecht zicht) en een soms krassende synchromesh van de 2e versnelling (maar dat zal wel luiheid van de linkervoet zijn). Links voor kraakt de speaker een beetje in de deur. Omdat ik veel Hiphop draai valt het niet zo op. Dus eigenlijk niet iets om je zorgen te maken.

Conclusie: De O1 is een prettige betrouwbare wagen.

Ik ben nu al 16 dagen bezig met het laten doorrekenen van een offerte voor een nieuwe O2. Dat lijkt me een vermelding in het http://www.guinnessworldrecords.com/records/default.aspx waard.

Ik wil toch een dubbeltonige claxon. Anders werd het weer een Demarrage.

Heeft u trouwens ervaring met het verwisselen van H7 lampjes. Ik ben nog van het H4 type. Die gaan overigens alleen stuk tijdens de vakantie. Ik heb wel eens verhalen gehoord van mensen die 13 lampjes per leaseperiode versleten hadden. Maar dat zullen wel indianenverhalen zijn.

Misschien heb ik straks 2 verloopnippels over als ik de LPG afzweer. Zou het nut hebben deze ter verkoop te zetten?

Dit weekend wordt het trouwens warmer. Misschien is het nuttig om uw winterbanden even af te dekken. Een gewaarschuwd mens telt voor 2.:722:

Nou mischien wel erg veel vragen, maar ik weet dat u van uitdagingen houdt.

Eppi.

Okki

Forumguru
Beste Okkie,

Heeft u trouwens ervaring met het verwisselen van H7 lampjes. Ik ben nog van het H4 type

Het is Okki, zonder "e" dus. Geen idee wat voor lampjes er bij mij inzitten. Wel dat het verwissellen "different cook" is dan bij de O1. FF op het forum zoeken. :koffie:

Dit weekend wordt het trouwens warmer. Misschien is het nuttig om uw winterbanden even af te dekken. Een gewaarschuwd mens telt voor 2.:722:

Hoe weet je dat ik nog met de winterbanden rij? Die zitter er al lang niet mee onder trouwens :worshippy:

Eppi

Nieuw lid
Sory Okki,

Ik ben een beetje dislexies denk ik.
Dat scheint erfulluk te zijn.

Ik had niet goed gekeken trouwens. Ik zie dat je alweer zomerbanden hebt getankt.

Ben alleen maar wat gefrustreerd door het uitblijven van mijn dubbeltonige.

Het wordt waarschijnlijk toch Satin Grey. Wil je duimen voor me?

Eppy.

Eppi

Nieuw lid
Eta 12-07-2008

Okki,

Het duimen heeft geholpen.
Na veel getelefoneer gaat het lukken en staat de nieuwe O2 op 12-07-2008 klaar bij de dealer.

Prima dealer trouwens. Niet voor niets dealer van het jaar 2006 en 2007.

Eppi:1761:

Eppi

Nieuw lid
Satin Grey

En zo staat de O2 te wachten in de pitstraat. :24:

Eppi

Bijlagen

• Afb011a.jpg
    Afb011a.jpg
    20,6 KB · Weergaven: 63

Eppi

Nieuw lid
Goodies

Okki,

Het is een 1.6 MPI Attractive (Satin Grey dus) met als extra parkeersensoren, speakertjes achter (mijn stoel staat bijna achterin), afneembare trekhaak, een brillenhouder, bagagenet en een stoplichtkijker.
"Standaard" goodies van het atractive pakket zijn:
Klein lederpakket
Lichtmetalen velgen 16" Lyra
Radio Stream met CD/MP3 speler
Externe audio-aansluiting in Jumbo-Box

Vandaag is mijn op maat gemaakte stoel ingebouwd dus voor de volledigheid: ik rijd met 1 airbag minder dan de standaard Octavia rijder.

Ik vind het een heerlijke, mooie en ruime gezinswagen.

Eppi. En nu: :koffie: en de boekjes lezen!

Fabia

† In Memoriam
Kon je dat niet laten overzetten in je stoel? Verder gefeliciteerd met je voiture en heel veel veilige kilometers toegewenst.

Eppi

Nieuw lid
Dag Fabia,

Op advies van de autostoelinbouwer heb ik gekozen voor een stoel die voor mij het beste zit.
Kennelijk is een stoel met zij-airbag, want die mis ik nu, voor mijn lengte/postuur niet leverbaar. Ik heb me door het vakkundige advies laten overtuigen.
Dank voor je wens. Ik zal het respecteren.

Zo te zien is je Fabia al onderweg (of reeds in Nederland?). Hetzelfde gewenst natuurlijk.

Groet,

Eppi.

Bovenaan Onderaan