I'm back (over een week of 8)

Wasmachineman

Forumguru
Bedankt allemaal voor de positieve reacties op de nieuwe Fabia! Ik ben er zelf ook erg blij mee. Maandag horen we wanneer de auto opgehaald kan worden. Waarschijnlijk vrijdag of zaterdag! :cheer: Het kenteken wordt **-KGD-*. (KGB was ook leuk geweest, met name in de 00-KGB-7 vorm :), maar helaas.)

Ja, ik zag gisteren een KGB combinatie rijden. Ben je net te laat ! De auto maakt het wel weer goed !:489:
 
ik heb begin oktober mijn Octavia Combi opgehaald. Mijn kenteken is **-KBG-*. Mijn auto is zwart, met sunset. De railings op het dat zijn ook zwart. Het zou dus zo een KGB-auto geweest kunnen zijn.
 

Berry

Senior Member

cvegreen

Forumguru
Toch blijft de kombinatie zwart met een wit dak het mooiste beter als wit met een zwart dak

mooie auto

Dat zou ik nu eens naast elkaar willen zien se . een zwarte met wit dak en een witte met zwart dak. Kan het me nu niet meteen voorstellen wat ik het mooist zou vinden . In ieder geval de geposte zwarte met wit dak vind ik heel mooi geslaagd. Nu nog de witte spiegels erbij en het plaatje is compleet .Maar wat het zou geven om een witte met zwart dak en zwarte spiegels weet ik nog niet , zeker omdat de A stijlen zwart zijn .
 
Dat zou ik nu eens naast elkaar willen zien se . een zwarte met wit dak en een witte met zwart dak. Kan het me nu niet meteen voorstellen wat ik het mooist zou vinden . In ieder geval de geposte zwarte met wit dak vind ik heel mooi geslaagd. Nu nog de witte spiegels erbij en het plaatje is compleet .Maar wat het zou geven om een witte met zwart dak en zwarte spiegels weet ik nog niet , zeker omdat de A stijlen zwart zijn .

Ik vind de zwarte met wit dak natuurlijke het mooist! :489: Maar wit met zwart dak vind ik ook echt niet verkeerd hoor. Zou mijn tweede keuze zijn voor een Fabia HB. Ik heb er ook eens een foto van gezien, al was die wel uitgevoerd met grote letters (FABIA) op de zijkant. Dat vertekent toch wat.
 

Berry

Senior Member
Heb een witte met zwart dak gezien alleen zaten daar ook zwarte strepen op misschien dat het beeld daar door vertekend is maar was toen blij dat ik geen zwart dak had genomen
Kan altijd nog eventueel met folie zie je niks van en is de helft goedkoper
 
Bovenaan Onderaan