I'm back (over een week of 8)

Berry

Senior Member
Na twee jaar tevreden met de Suzuki was het tijd om een paar oude beloftes aan mijzelf in te lossen dus besteld mijn derde Fabia
na twee combi's een hatchback
Dynamic Tiptronic
Candy white
Executive Pakket
PDC,Climate controle, en 16" Atria velgen die donker worden gemaakt
dus nu begint het lange wachten tot waarschijnlijk november
 

Berry

Senior Member
Helaas productieweek verschoven van week 42 naar week 43 weer langer wachten en het duurt al zooooo lang
 
Berry: onze nieuwe Fabia HB wordt ook geproduceerd in week 43. Wij wachten samen met jou in spanning af!:aangenaam:

De onze wordt de 1.4 tour versie in het zwart met wit dak i.c.m. antares velgen met de volgende extra opties: pdc, in hoogte verstelbare passagiersstoel, mio moov, extra speakers achter en witte spiegels :489:
 

Berry

Senior Member
Speciale optie ik heb op een trekker leren rijden en wil daarom in het midden blijven zitten daarom hebben ze het stuur aangepast
 
Mooie foto's van de nieuwe auto! Vandaag even gebeld met de dealer. Onze Fabia HB staat nu bij de importeur in Leusden. Waarschijnlijk wordt hij morgen bij onze dealer afgeleverd. En dan waarschijnlijk eind volgende week ophalen!!!!!!!!:yeah:
 
Bedankt allemaal voor de positieve reacties op de nieuwe Fabia! Ik ben er zelf ook erg blij mee. Maandag horen we wanneer de auto opgehaald kan worden. Waarschijnlijk vrijdag of zaterdag! :cheer: Het kenteken wordt **-KGD-*. (KGB was ook leuk geweest, met name in de 00-KGB-7 vorm :), maar helaas.)
 
Bovenaan Onderaan