Ik mis 'em!!!

Met pijn in mn hart gisteren m'n O2 voor een week omgeruild voor een VW Golf 1.4 in de SIMPEL uitvoering .... (collega met baby op vakantie en vroeg of hij mijn auto mocht lenen ivm de kofferbakruimte)

Dan merk je pas hoe 'rijk' mijn 02 is uitgerust...

Een snelle simpele opsomming na 100 km:

- slecht geluid, alleen voor speakers
- slecht zittende stoelen
- goedkoop uitziend dashboard
- ramen achter met draaihendels...
- geen columbus... maar een simpele radio

Wel een positief punt: de 1.4 TSI is echt een prettige en krachtige motor! Rijdt heerlijk en een 6 bak is ook fijn

corsaar

Senior Member
Drie van de vijf punten zijn natuurlijk relavant.
De andere twee zijn oplosbaar.
Blijft over een auto met minder uitstraling voor meer geld !!
Ik hoop dat je hem nog terugkrijgt na de vakantie !

[moderatorbreak]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.[/moderatorbreak]

darkprojectx

Forumguru
Het lijkt wel of je een skoda beschrijft

- slecht zittende stoelen
- goedkoop uitziend dashboard
- ramen achter met draaihendels...

heb ik ook in mijn Skoda :biggthumpdown:

Michel

Forumguru
Je moet maar zo denken: als je hem weer terug hebt, ga je je Octavia alleen maar nog meer waarderen.
En de 1.4 TSI is ook in de Octavia een erg prettige motor. Na ruim 53.000 km ben ik nog steeds dik tevreden met de verrichtingen van het motortje.

corsaar

Senior Member
darkprojectx@
Er zijn kennelijk verschillende uitvoeringen in de Skoda.
Ik heb stoelen die perfect zitten.
En een een dashboard met een prachtige uitstraling.
Jammer dat jij dat moet missen in je mooi ogende skoda.

Hetzer

Forumguru
Paulb1978, Goh wel erg collegiaal van jou zeg dat je auto uitleent, die zouden er meer moeten zijn,

Hoop inderdaad wel voor jou, dat je collega , niet teveel gaat wennen aan je auto,!!!!!!!!!!

Bovenaan Onderaan