Ik mag eindelijk mijn eigen leasebak gaan uitzoeken

Hoi allemaal,

Ik ben jurgen en woon in Dordt.
Na anderhalf jaar bij mijn huidige baas mag ik mijn eigen leasewagen uitzoeken.

Na al meerdere optie te hebben bekeken kom ik iedere keer weer uit bij skoda.

Als het budget het toe laat (moet de definitieve goed keuring nog krijgen om te bestellen)
Gaat het een facelift Superb 1.6 TDI combi greenline worden.

Ik heb vorig jaar met het huidige model gereden en heeft mij meer dan positief verrast.
Nu rijd ik in een focus 1.6 maar daar kan ik niet warm of koud van worden. Daarbij komt dagboek een rampen blok is, heeftvafgelopen 2 maanden 4 weken bij de dealer gestaan met motorstoringen die ze er niet uit kregen. Schijnt een bekent probleem te zijn met de PSA blokken.

Maar goed wil je meer van me weten, just ask.......
 

Dennis Nijholt

Forumguru
leswagen...je bent dus autorijles leraar...Welkom jpauwels in dit pitoreske forum. Een Superb als lesauto die leerling schrikt zich al een hoedje van de lengte van die combi..:wink:
 
Sorry, leasewagen, ik zit op mijn ipad te tikken en de auto correct functie doet niet altijd wat ik wil....
Heb het gelijk aangepast :tongue:
 

ertromp

Forumguru
Dat konden we je vooraf al zeggen dat je steeds bij Skoda uitkomt :D
Veel succes met je overwegingen en uiteindelijk is de Skoda toch de beste keuze. Laat weten wanneer de kogel door de kerk is!
 

CDK

Forumguru
welkom Jurgen, succes met het maken van je keuze, je zult geen spijt krijgen van een Superb, heerlijke auto's zijn het!

greetz Corné
 
Welkom Jurgen!
Gebruik je een app (tapatalk?) op je Ipad?

Ja ik gebruik inderdaad tapatalk:)

Helaas heb ik nog geen goedkeuring, we zijn met een aantal collega's die aan een nieuwe auto toe zijn, en we willen allemaal een skoda ;)
We zijn aan het kijken of we een leuke deal kunnen sluiten met leaseplan maar die zijn helaas niet zo snel.....
 

Joske

Forumguru
Ja idd, wachten maar ;). (vind persoonlijk de tapatalk-app chaotisch en weinig overzichtelijk..)
 
Op zich is de tapatalk app inderdaad wel onoverzichtelijk, maar werkt op zich wel fijn omdat je al je fora die je volgt bij elkaar hebt staan.
 
De kogel is door de kerk, het gaat helaas alleen geen superb worden.

Het wordt een zwarte octavia EBL combi 1.6TDI hand geschakeld.
Met dab, sunset, chrome raamlijsten, elektrisch verstelbare stoelen en afneembare trekhaak.

Zal nog wel een paar maandjes duren voor ik hem heb.....
 

Blacky

Forumguru
Alvast gefeliciteerd met je keuze en nu maar wachten.:sleep: Met de O3 is ook niet slecht te leven.
 
Zeker niet, het is wel mooi dat ik wel een stuk luxe kan hebben in de octavia.
Ik ben erg benieuwd wat de verwachte levertijd gaat worden al reken ik er voor het gemak maar op dat ik tot begin 2014 zal moeten wachten :(
 
Bovenaan Onderaan