Ik heb weer prijs!!!!

M1K3RsZ

Actief lid
Hey medeforummers,

nou ik heb weer geluk vandaag!!
rijd je op een rotonde denk een of andere prutlip nog ff voor me erop te kunnen schieten!!
Ben dr zo blij mee maar niet heus!!!!!
kan nu misschien wel gelijk ff kijken voor een nieuwe bodykit maar had het liever niet zo gehad.

IMG_0476.jpg
 

piair1982

Forumguru
Das inderdaad klote. Gelukkig geen lichamelijke schade?

Blik is, hoe cru het ook nu klinkt, altijd vervangbaar. Mensen helaas niet...
 

darkprojectx

Forumguru
oei.. dat wordt een rs bumpertje.. :grin:
koplamp nog wel heel? ik zie dat er stukjes van de motorkap cover af zijn?
Gelukkig alleen maar wat plastic en blik schade!
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de foto van de ander!

Succes met de rompslomp, en uiteraard het klussen aan de auto!
 

leslee

Forumguru
zie nou mike,
ik zei toch ook al dat je voor een rs bumpertje moet gaan kijken en wat betreft de motorkap heb je van de winter weer wat te doen ;)
 

Cordoba

Forumguru
Die schade kan wel een veel groter zijn dan het op het eerste gezicht lijkt:
- de motorkap lijkt zowel bij het zijscherm als bij de overgang grill-bumper te wijken, dus die kan krom zijn (moeilijk te beoordelen ook door de beschadigde delen en door het wrappen)
- koplampen, zijn de bevestigingspunten en de verstellingen nog in orde?
- zijscherm, bumper en mistlamp zijn duidelijk
- wielophanging, velg, bumperbalk en bumperophangpunten mag je wel goed controleren

Het zou me niet verbazen als de auto economisch total loss wordt verklaard. Probeer een prijsopgaaf te krijgen voor het laten wrappen van je auto zoals bij jou gebeurd is, mogelijk dat je dat mag optellen bij de schade, bij een TL (een vergelijkbare auto die te koop staat, zou je dan toch moeten laten wrappen voor het idee van de waarde van de auto, dat je het wrappen zelf doet, staat daar in principe los van).
 

M1K3RsZ

Actief lid
Die schade kan wel een veel groter zijn dan het op het eerste gezicht lijkt:
- de motorkap lijkt zowel bij het zijscherm als bij de overgang grill-bumper te wijken, dus die kan krom zijn (moeilijk te beoordelen ook door de beschadigde delen en door het wrappen)
- koplampen, zijn de bevestigingspunten en de verstellingen nog in orde?
- zijscherm, bumper en mistlamp zijn duidelijk
- wielophanging, velg, bumperbalk en bumperophangpunten mag je wel goed controleren

Het zou me niet verbazen als de auto economisch total loss wordt verklaard. Probeer een prijsopgaaf te krijgen voor het laten wrappen van je auto zoals bij jou gebeurd is, mogelijk dat je dat mag optellen bij de schade, bij een TL (een vergelijkbare auto die te koop staat, zou je dan toch moeten laten wrappen voor het idee van de waarde van de auto, dat je het wrappen zelf doet, staat daar in principe los van).

Hey bedankt voor de goede tips , inderdaad de motorkap wijkt en loopt aan, wielophanging is denk ik wel goed aangezien ik ook nog eens stukje met de auto heb moeten rijden en niks vreemds in het sturen heb gevoeld.
ik denk dat ik van dit alles wel een goede schadeexpert laat komen. Economisch total loss zal het denk ik niet worden aangezien er niets met ophanging is. Maar dat zal een schadeexpert moeten uitwijzen. Ik ben gelukkig goed verzekerd dus heb alle hulp bij de hand. iniedergeval fijn dat er iemand is die ook zo ver door denkt.
Zelf was ik er nog niet opgekomen van het wrap verhaal.

Bedankt ;)

Ben iniedergeval wel blij dat we zelf niets hebben ook aangezien mijn vrouw (pril) zwanger is.
 

RefleCs

Forumguru
Getver dat is goed balen zeg! Ben jij nou fout aangezien je er (schuin) achterop bent gegaan?
 

darkprojectx

Forumguru
Op de foto is door de knik in het spatbord van de golf te zien dat de golf voor het achterwiel geraakt is.
Dat krijg je op een mini rotonde niet klaar als de golf al geheel op de rotonde gereden heeft.
Kan maar 1 conclusie uit komen, en dat is dat de golf er tussen gedoken is. (lijkt mij dan)
 

M1K3RsZ

Actief lid
Getver dat is goed balen zeg! Ben jij nou fout aangezien je er (schuin) achterop bent gegaan?

Nee ben niet schuldig, ik reed op een voorrangsweg/rotonde en hij schoot er net op.
Heb verschillende getuiges die dit bevestigen.
Politie erbij geweest en er is rapport opgemaakt.
 

MarcoO2

Forumguru
Da's balen Mike! Hopelijk wordt'ie weer net zo mooi als hij was!

Enne, gefeliciteerd met de zwangerschap!!!
 

The bone collector

Senior Member
Spijtig, krijg je een heleboel rompslomp en je kan alleen hopen dat je auto perfect hersteld wordt. Veel succes bij het verder afhandelen.
 

turboturbo

Forumguru
Heb je nog mazzel met die getuigen (stel, het was 's avonds laat, slecht weer, geen hond op straat) en vooral met de politie. Dacht dat die niet meer komen als er geen letsel is.....?!
Heeft de tegenpartij (danwel haar verzekering) al schuld erkend?

Hoe gaat dat nu eigenlijk met de andere (duurdere?) getunede onderdelen die jij hebt op je Fabia? Andere koplampen, de motorkap carbon-spulletje erop, andere bumper en (deels meegespoten) gril. Krijg je maw gewoon het geld wat je nodig hebt om die (duurdere?) onderdelen weer terug te krijgen?
 

M1K3RsZ

Actief lid
Heb je nog mazzel met die getuigen (stel, het was 's avonds laat, slecht weer, geen hond op straat) en vooral met de politie. Dacht dat die niet meer komen als er geen letsel is.....?!
Heeft de tegenpartij (danwel haar verzekering) al schuld erkend?

Hoe gaat dat nu eigenlijk met de andere (duurdere?) getunede onderdelen die jij hebt op je Fabia? Andere koplampen, de motorkap carbon-spulletje erop, andere bumper en (deels meegespoten) gril. Krijg je maw gewoon het geld wat je nodig hebt om die (duurdere?) onderdelen weer terug te krijgen?

Over dat er nog wel politie bij is gekomen komt omdat ik toch een btje huiverig was voor mijn vrouw in de auto ,we zijn namelijk in blijde verwachting.
eerst wilde ze niet komen en toen heb ik ze eerst ff gevraagd of ze niet helemaal goed bij dr hoofd waren, na 3 keer bellen met 112 kwam er dan toch een ambulance, en als er een ambulance komt ook direct de politie mee.

over het getunde materiaal,moeten ze gewoon uitkeren omdat dit vervangen moet worden, voor de wrap moet ik een oude bon opzoeken "die ik niet heb aangezien ik het zelf heb gedaan" (dus als er nog iemand is die een bon voor me heeft/kan maken) ;)

Ik ben zelf all-risk verzekerd en als ik naar een top hersteller ga betalen hun het gelijk aan de garage , ga ik naar een ander niet aangesloten bij hun dan wordt het geld gestort.
nu ben ik naar een kennis van me geweest , duss me nieuwe bumper die komt er.
Ben er alleen nog niet overuit welke ik erop zal gaan zetten.
 

leslee

Forumguru
he pik
nog van harte met t vrouwtje natuurlijk!!!
maar ik zou voor de rs bumper gaan aangezien je achter ook die rs look heb.
en mijn persoonlijke mening is dat je een andere bumper ook gelijk aan skirts moet denken, anders is het het net niet
en plakken van de kap gewoon zelf weer doen
 
Bovenaan Onderaan