Ik heb mijn Roomster opgehaald

Abo

Lid
:yeah::yeah::yeah::yeah:

Vandaag 1-11-2007 heb ik mijn nieuwe Skoda Roomster Style+ opgehaald bij S-Point Amsterdam.

Kleur: Brilliant Zilver Metallic
Motor: 1.6 16V
Donker getinte achterramen
Dakrailing
LM Avior 15 velgen
Windgeleiders op de ramen.

Vanmiddag al vast een stuk op de snelweg gereden, die auto heeft een zeer goede rechtuitstabiliteit. Je zit lekker wat hoger, maar de auto helt in bochten niet over. Dit is een MPV die rijdt als een personenauto. Van binnen is hij uitstekend afgewerkt met mooie materialen. De binnenruimte is enorm voor de bestuurder en zijn (achter) passagiers. Ook over de bagageruimte kan ik niet klagen, die is gigantisch. Ik heb alvast wat foto’s geplaatst:

http://www.skodaforum.nl/board/vbgarage.php?do=view&id=261
 

EdK

Forumguru
Gefeliciteerd en je gaat hier geen spijt van krijgen !!
En de wersverwachtingeb voor het weekend zijn positief dus kun je em moooi even inrijden en op je gemak van genieten !!
 

Fabia

† In Memoriam
Gefeliciteerd met je Roomster, weer een Roomsterrijder er bij. De Roomster rijdt echt heerlijk, ik heb laatst een dag erin mogen rijden en ben helemaal om wat dat betreft.
 

kcj

Actief lid
Je zit lekker wat hoger, maar de auto helt in bochten niet over.

Ik zet de bestuurdersstoel altijd op het laagste, vriendin klikt hem iets hoger. Inderdaad : de auto is gewoon leuk in de bochten.

De binnenruimte is enorm voor de bestuurder en zijn (achter) passagiers. Ook over de bagageruimte kan ik niet klagen, die is gigantisch.

Yep : ook voor ons de voornaamste redenen om voor de Roomster te kiezen.

Veel plezier met je 1.6 16v !
 
Bovenaan Onderaan