Ik heb mijn Fabia Combi Tour opgehaald

jongderoy

Nieuw lid
Erg fraaie auto! zeker de kleur!

Wij gaan onze fab 2 combi tour 17 oktober ophalen (in het zwart).

Toch nog even een vraagje, het mio navigatiesysteem behoort er bij? of is dat een optie en is het aleen de aansluiting die je krijgt (dit was volgens mijn dealer zo). Maar als je het gehele systeem er bij krijgt, dat zou mooi zijn.
 
de aansluiting voor de mio krijg je bij de tour erbij. Het navigatiesysteem moet je er apart bijkopen. Ik geloof 215 euro.
 

Abo

Lid
Erg fraaie auto! zeker de kleur!

Wij gaan onze fab 2 combi tour 17 oktober ophalen (in het zwart).

Toch nog even een vraagje, het mio navigatiesysteem behoort er bij? of is dat een optie en is het aleen de aansluiting die je krijgt (dit was volgens mijn dealer zo). Maar als je het gehele systeem er bij krijgt, dat zou mooi zijn.

Jongderoy,

Op sommige sites staat de Mio kan worden bijbesteld voor € 215,00, maar ik denk dat bedoeld wordt als je een extra Mio zou willen hebben voor een eventuele 2e auto.
Het Mio navigatiesysteem kreeg ik er gewoon bij inclusief de aansluiting, ik hoefde dus niets bij te betalen. E.e.a. is ook een onderdeel van het Tour pakket. Zie de officiële Tour site http://www.skodatourvoordeel.nl/

Er wordt gesproken over een Mio Moov 300 en dit staat ook op het apparaat, maar het vreemde is dat het apparaat de afmetingen heeft van de Mio Moov 400. Het betreft dus een apparaat met een breed scherm dat vergelijkbaar is met de Garmin Nüvi 250 Wide.
De bediening komt ook nagenoeg overeen met de Garmin. Als je het apparaat aanzet krijg je een welkom boodschap van Skoda Navigation met het Skoda logo. Het is dus echt speciaal voor Skoda geleverd. De bijbehorende papieren handleiding is wat summier, maar de bijgeleverde CD rom biedt uitkomst. Je krijgt er ook een thuislader bij en een USB kabel voor je computer. In mijn fotoalbum heb ik even een afbeelding van het apparaat gezet zodat je hem kan zien. http://www.skodaforum.nl/board/album.php?albumid=64

Nog 14 dagen wachten en dan komt jouw auto, maak je dan ook even foto’s in je fotoalbum?
 

cvegreen

Forumguru
Dat is een mooie auto dat jij daar gekocht hebt man. Die velgen staan er echt wel vet onder . Dat is een heel mooie combinatie . die navigatie ziet er ook vet uit . Je zult er ongeloofelijk heel veel pkezier aan beleven.
 
Abo, Jongderoy: wij hebben de Mio Moov bijbesteld. Hiervoor moesten we 215 euro betalen. Op de site Tourvoordeel wordt bijvoorbeeld bij de 1.4 fabia hatchback een prijs van 14.285 genoemd (excl. sloopvoordeel).
Bij ons is dit uitgesplitst op de offerte naar 14.070 voor de Fabia Tour en 215 euro voor de Mio Moov. Komt dus op hetzelfde neer. :D
 

Delight

Actief lid
Dat is een erg mooie Fabia....
Vooral de velgen maken hem echt af!
Alleen wat mij opvalt bij de meeste Fabia's 2...ze staan zo ontzettend hoog op de poten of ligt dat aan mij?
 

cvegreen

Forumguru
Dat is me ook al opgevallen dat de nieuwe fabia vrij veel ruimte heeft tussen band en wielkast. Dat idee heb ik bij een octavia ook soms. Maar dat stoort mij eigenlijk niet .
 

Abo

Lid
Abo, Jongderoy: wij hebben de Mio Moov bijbesteld. Hiervoor moesten we 215 euro betalen. Op de site Tourvoordeel wordt bijvoorbeeld bij de 1.4 fabia hatchback een prijs van 14.285 genoemd (excl. sloopvoordeel).
Bij ons is dit uitgesplitst op de offerte naar 14.070 voor de Fabia Tour en 215 euro voor de Mio Moov. Komt dus op hetzelfde neer. :D

Dat was een heldere uitleg Fabtastisch.:)
De prijs die op de site http://www.skodatourvoordeel.nl/ staat is dus inclusief de navigatie.
 

Abo

Lid
Dat is een mooie auto dat jij daar gekocht hebt man. Die velgen staan er echt wel vet onder . Dat is een heel mooie combinatie . die navigatie ziet er ook vet uit . Je zult er ongeloofelijk heel veel pkezier aan beleven.

Dank je Cvegreen.
Ik denk ook dat deze Fabia combi mij veel plezier gaat geven. Vandaag met die harde wind even een stuk op de snelweg gereden, maar de auto bleef er stoïcijns onder. Verder houdt de 6-traps automaat het toerental laag. Bij 100 km. amper 2200 toeren en bij 120 km. amper 2800 toeren. Je hoort dan een licht gezoem van de motor en een klein beetje windgeruis. Ik denk dat het brandstofverbruik niet veel meer zal zijn dan de handgeschakelde versie. Bij 50 km. is de 5e trap al ingeschakeld en bij 70 km. de 6e trap. Als je toch sneller wilt schakelt de automaat alert terug zonder heftige schokken.
 

Abo

Lid
Moje oto! Is dat bij S-point?

(:ot:trouwens, dat drumstel mag er ook wezen)

Ja Huyzen, het betreft inderdaad S-Point.
Voor de kenners onder ons betreft het drumstel een Sonor S Class Pro met de volgende bekkens: Hi-Hat Paiste formula 2002 sound edge, Paiste Alpha rock crash, Zildjian medium, Paiste formula 2002 Ride, Paiste formula 602 medium.
 

cvegreen

Forumguru
Wel leuk om die namen van je drums te lezen , maar begrijp er geen snars van. Bij mij is een trommel een trommel , maar ken er verder niets van;
 

bluskabouter

Forumguru
gisteren onze fabia II combi tour opgehaald.
is nu onze 4e fabia waarvan de laatste 2 nieuw zijn gekocht.
wat we wel opviel is dat er in de folder wordt gesproken dat je de achterklep van binnen uit bij de bestuurderstoel kunt ontgrendelen.
kan echter geen hendel vinden.
weet iemand of dit is gewijzigd of waar de hendel zit?
verder bevalt de auto prima, moet alleen nog even wennen aan de acc.
 

remmie

Lid
Mooie auto!

maarrrreeeehhh......

Moet hij niet ontzettend nodig verlaagd worden? Hij lijkt een beetje op een scout-uitvoering..
 
Bovenaan Onderaan