Ik heb 'm!! O2 GL of GT combi?

Vandaag 5 januari, zoals gepland, mijn nieuwe O2 opgehaald. Bij aankomst in de showroom viel mij op dat de GreenLine typebordjes ontbraken, evenals de wanstaltige groene stickers op de flanken. Volgens de dealer is het een GreenTech geworden, omdat de auto rond de modelwisseling werd besteld. het zal wel. Hij is in ieder geval boven verwachting naar mijn zin. De combi is volgens mij ook niet meer als GL te bestellen.

Ik verbaasde me over de korte antenne, compressor voor een onverhoopte lekke band en de functionaliteit van de Amundsen i.c.m. de BT carkit.

Ik ben wederom als een kind zo blij. Kijk even in mijn profiel voor de plaatjes.
:super:

G

Guest1

RePoMan, van harte gefeliciteerd met je aanwinst!! Ziet er erg goed uit. Mooie velgen ook. Vind het trouwens wel apart dat het ineens een Greentech uitvoering is geworden. Volgens mij worden ze nog steeds naast elkaar geleverd. Desondanks, je gaat er vast veel plezier aan beleven.

deusjevo

Forumguru
Mooie auto!

Wat is het voor sierstuk op je uitlaat, hij steekt volgens mij wel redelijk ver uit?

Inderdaad mooie auto. Heb je niet gewoon een Octavia Combi Ambition Businessline Greentech Edition gekregen ipv de Greenline BusinessLine. Volgens mij kun je de GreenTech herkennen aan de groene I in het TDI logo aan de linkerkant op het koffer deksel.

Gr,

John

hemi24

Forumguru
Mooie wagen!

Een tijdje terug was ik bij de dealer waar Wasmachineman ook was en daar stond toen ook (al) een Greentech (met de groene I). Het schijnt dat er een conversiepakket in de omloop is waarmee een aantal al geproduceerde Greenline BL's is omgebouwd tot Ambition Businessline Greentech.

Op de voorraadkijker staat er ook een groot aantal tussen met het conversiepakket die vervolgens ook op dezelfde lijst terugkomen als de vorige versie GL.

Ik heb idd een groene I dus de conversie zal ook wel op mijn auto van toepassing zijn. Het viel mij trouwens op dat de versnellingspook niet met leer is bekleed. Ik zal nog een checken of dit klopt. Het stuur en de handremgreep zijn wel van leer.
Verder is het een perfecte auto waar ik nu al heel veel plezier aan beleef.

Gefeliciteerd RePoMan!
Mooie plaatjes en zoals ook al eerder opgemerkt mooie velgen.

Wat is het verschil tussen Octavia Combi Ambition Businessline Greentech Edition en de Greenline BusinessLine, afgezien van de "groene i"?

Bovenaan Onderaan