Ik ga Enyaq (60) rijden

WillemJan

Forumguru
Beste allemaal,

Ik kom weer terug bij mijn oude liefde Skoda. :D Enkele jaren 'vreemd' gegaan met een Audi A3, Volkswagen Passat, Mercedes B160 en een Mercedes C160 kom ik weer terug. Afgelopen donderdag belde mijn baas mij op met de vraag of ik in een Enyaq wil gaan rijden. Daar reageerde ik enthousiast op, temeer hij mij eerder nog in een ID3 wilde zetten. :cry: Met wat geluk rijd ik eind van dit jaar of begin volgend jaar in een mooie Enyaq. Het wordt een importauto dus de exacte specs weet ik nog niet. Mijn baas kennende regelt hij dat goed. Hij is een auto-freak (lees: Mercedes freak).

Zodra ik meer weet laat ik dat direct weten.

Groetjes... Willem-Jan
 

Jdbigg

Senior Member
Goede keus Willem Jan :-)

Ik rijd sinds eind april een iV 60 en ben daar zeer tevreden over. Heerlijke én ruime auto. Vast veel voorpret!
 

marco_b

Forumguru
Gefeliciteerd! Mooie wagen. Zou ik volledig elektrisch moeten rijden dan stond deze heel hoog op het verlanglijstje.
 

WillemJan

Forumguru
Met welke app kan ik de Enyaq op afstand beheren / bekijken? Zo had Audi een app waarmee je de airco of verwarming op afstand kon regelen. Ook kon je zien hoe vol de batterij is.
Dank voor de tips.
 

Japanese Power

Donateur
Met welke app kan ik de Enyaq op afstand beheren / bekijken? Zo had Audi een app waarmee je de airco of verwarming op afstand kon regelen. Ook kon je zien hoe vol de batterij is.
Dank voor de tips.
Bij het ophalen van je auto zal je dit allemaal verteld worden. Komt goed. Heb je verder alles al op orde? Laadpaal, laadpas of tag enzo?
 

fanSkoda-VW

Donateur
Staat ons dit ook te wachten?

Bron: https://tweakers.net/nieuws/190536/...nd-betaalde-update-die-vermogen-toevoegt.html

Polestar 2 krijgt in Nederland betaalde update die vermogen toevoegt

De Polestar 2 krijgt in Nederland een digitale prestatie-update, die vermogen en koppel aan de elektrische auto toevoegt. Deze upgrade is te downloaden voor 1000 euro. De update is nog niet beschikbaar in België, maar komt later uit in 'andere Polestar-markten'.

Polestar meldt dat de over-the-air-update beschikbaar is gemaakt voor het Long range Dual-motormodel van de Polestar 2. Het bedrijf toonde eerder al een preview van deze upgrade tijdens een autoshow, maar brengt deze nu officieel uit. De update voegt 50kW aan vermogen en 20Nm koppel toe aan de aandrijflijn van de elektrische auto, voor een totaal van 350kW en 680Nm.
 

Japanese Power

Donateur
Was het niet Tesla die in 2017 bij een grote evacuatie vanwege een natuurramp massa’s eigenaren tijdelijk een gratis long-range gaf. Gewoon softwarematige over-the-air oplossing. Dus wat dat betreft niets nieuws onder de zon.
 
Bovenaan Onderaan