IJskrabber

FredV

Banned
Eerste wat ik doe is de auto starten en de voorruitverwarming activeren.
Lijkt me niet bevorderlijk voor je motor om deze koud stationair te laten draaien. ook niet voor t milieu.
Beter is om na het schoonmaken van de ruiten je auto pas te starten en gelijk weg te rijden.
 

Wasmachineman

Forumguru
Het is zelfs zo (als je een interessante auto hebt) dat ze je gewoon een paar dagen in de gaten houden en zo precies weten hoelaat en hoe je je auto ontdooit. En ga even 1 minuut naar binnen, zoals eerdere dagen om een kusje te geven, en pleite is je wagen!
 

Constant

Erelid
In dit geval zat iemand nog enthousiast zijn auto sneeuw/ijsvrij te maken en zag hij de auto letterlijk onder zijn neus wegrijden :1884: Daar sta je dan met je ijskrabber in de hand :icon_smile_dead:
 

EdK

Forumguru
tsja daarom krab ik altijd het voorruit als laatste en dan begin ik ook nog bij de passagierszijde !
Als ze dan weg willen hebben ze al een probleem dat ze nog niets door het raam zien en als ze op laatste moment willen doen lopen ze echt wel met een ijskrabber in het oog !
Dan maar een nieuwe ijkrabber kopen.
 

Gieliovd

Forumguru
Mensen zijn niet goed????!!!

Zal je maar gebeuren... Heeft nu weinig nut want ik loop er achteraan en ruk hem eruit, want snel optrekken gaat je niet lukken op dit ijs hahaha :)

Ik ga mijn wagen echt niet na het krabben starten. Die gaat aan en daarna krabben. Is het condens van de ruit en begint de kachel te werken.
 

DoubleJ

Senior Member
hmmm, mijn auto is echt nog niet warm hoor, pas als ik een stukje gereden heb komt ie op temperatuur... zeker met -10 zoals vanmorgen brrrrrrrr
 
Bovenaan Onderaan