Iets voor @leon-cupra

Cordoba

Forumguru
Gelukkig verandert er niets aan de wegligging als het grote motorblok er voor zorgt dat het zwaartepunt een halve meter naar voren (en een stuk naar boven) verschuift. :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

leon-cupra

Forumguru
Had dit ook gelezen op autoblog.
Neen, niets voor mij. Zoals @EdK aangeeft, teveel slip en dergelijke ... en ook Belgie ... je mag geen andere niet-originele bout in je wagen steken, laat staan dergelijke motorische aanpassingen :pardon:

Ach, iedereen mag ik hier nog eens lachen met mijn mx5-je maar eens je ermee gereden hebt ... het is de eerste wagen waarvan ik denk "de volgende zou zeker terug een MX5 kunnen zijn" wat ik ABSOLUUT niet heb van de RS :pardon:
En voor wat ik mijn wagen gebruik, is de MX5 een perfecte match: plezant op kleine baantjes, best nog zeer vinnig met zijn 131pk, plezier tot en met , heerlijke manuele 6-bak (daar kan geen dsg tegenop betreft "fun"), "verkocht" aan het cabrio rijden,...

Dus tja, de opvolger zal ofwel heeel moeilijk zijn (lees geen MX5) of zeer gemakkelijk zijn (terug een MX5) :pardon:
 

CDK

Forumguru
Dat zo’n MX 5 een heerlijke wagen is voor de beleving is zeker waar. Alleen is het geen praktische auto voor het gemiddelde forumlid ;)
 

leon-cupra

Forumguru
@Corné de Kluijver , ik ben ook een gemiddeld forumlid ;)
Heb hier thuis ook 2 kindermondjes te voeden ;)

Vraagt af en toe gewoon wissel van wagen. Als ik thuis ben en partner niet en ik moet met de kids weg, wisselen we van wagen. Als ik de kids moet afhalen bij mijn schoonouders, komt mijn schoonmoeder ze thuis afzetten of rij ik twee maal (wat geen straf is) ... :D
Voor alles een oplossing ;)
 
Bovenaan Onderaan