Iemand ervaring met het klein leer pakket (€245,-)

Karstieman

Forumguru
Zou een lederen stuurwiel / lederen pookknop en handrem dit waard zijn ? Ik heb in mijn huidige auto een lederen stuurwiel en dat ligt erg prettig in de hand..
Wat zijn jullie ervaringen hiermee ?
 

higgy

Forumguru
JUIST om dat lederen stuurwiel heb ik het klein leer pakket besteld. Heb m'n Octavia nog niet, maar erg prettige ervaringen met lederen stuur in Passat's. Dat de hoes rondom de pookknop (de knop zelf toch niet?) en rondom handrem ook leer zijn is meegenomen.
 

Exciter

Administrator
Juist daarom bij de Fabia Elegance een sportpakket bij genomen - leer stuurwiel, pookknop en handrem + LM velgen + Recaro stoelen (stof).
Heerlijk, in een woord...
 

Dutch4x4

Senior Member
Heerlijk, inderdaad, vooral het stuur.

Is er trouwens geen sportpakket voor de O2 waar dat leerpakket al in zit? In mijn O1 had ik voor 600 euro ofzo sportstoelen plus dat kleine leer. Koopje!
 

Karstieman

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Is er trouwens geen sportpakket voor de O2 waar dat leerpakket al in zit? In mijn O1 had ik voor 600 euro ofzo sportstoelen plus dat kleine leer. Koopje!

[/ QUOTE ]

nope /forum/images/graemlins/mad.gif
 
Je krijgt het klein leerpakket er gratis bij wanneer je leren bekleding in je auto neemt /forum/images/graemlins/smirk.gif of zo uit mijn hoofd krijgt je er korting op wanneer je radio bediening op je stuurwiel neemt met nog wat extra's er bij.

Ik heb zelf in de gewone uitvoering gereden en het stuur voelt behoorlijk plastic aan, dus leer is wel een goed idee lijkt me, heb het zelf ook besteld.
 
Re: Iemand ervaring met het klein leer pakket (€24

Ik heb ook klein leerpakket genomen (wel achteraf i.v.m. bijtelling, dus géén leren handremhandle) bestaande uit het lederen stuur en een lederen versnellingspook. Was net zo duur als wanneer ik het af-fabriek had genomen. Raar eigenlijk, want achteraf heb je geen BPM en zou het juist goedkoper moeten zijn. Hetzelfde geldt voor de Stream radio wanneer ik die erbij zou willen hebben: net zo duur als af-fabriek. Hoe het met die BPM zit snap ik daarom niet helemaal. Tenzij Skoda de winst van de prijs zonder BPM in de zak steekt..
 

VEEJAY

Forumguru
Re: Iemand ervaring met het klein leer pakket (€24

Zit er misschien arbeidsloon/montagekosten bij?
 

Karstieman

Forumguru
Re: Iemand ervaring met het klein leer pakket (€24

@JazzySOB: Wel een goed idee om dat achteraf te bestellen.
Dat ga ik ook proberen te regen. Ga deze week toch naar de dealer voor een definitieve offerte ! /forum/images/graemlins/smile.gif /forum/images/graemlins/smile.gif woei woei woei !!!!
 
Re: Iemand ervaring met het klein leer pakket (€24

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
@JazzySOB: Wel een goed idee om dat achteraf te bestellen.
Dat ga ik ook proberen te regen. Ga deze week toch naar de dealer voor een definitieve offerte ! /forum/images/graemlins/smile.gif /forum/images/graemlins/smile.gif woei woei woei !!!!

[/ QUOTE ]

Vergeet niet iets gratis te regelen. Ik greeg er namelijk een gratis Stream radio bij, daar werd ik wel vrolijk van.
 
Re: Iemand ervaring met het klein leer pakket (€24

Of je van die Stream vrolijk wordt is nog maar de vraag.. /forum/images/graemlins/crazy.gif
 
Re: Iemand ervaring met het klein leer pakket (€24

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Of je van die Stream vrolijk wordt is nog maar de vraag.. /forum/images/graemlins/crazy.gif

[/ QUOTE ]

HAHAHAHAHA, dat is maar te hopen, anders denk ik wel aan mijn eigenbijdrage die 5 euro goedkoper is geworden per maand /forum/images/graemlins/ooo.gif
 

Henny

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Is er trouwens geen sportpakket voor de O2 waar dat leerpakket al in zit? In mijn O1 had ik voor 600 euro ofzo sportstoelen plus dat kleine leer. Koopje!

[/ QUOTE ]
Misschien in april niet, maar nu staat dat gewoon in de prjslijst hoor: € 460,- voor sportstoelen, met aparte bekleding (achterin ook??) en leren 3-spaaks stuurwiel en leren pookknop en handremgreep. Hoes van de pook is me dan niet duidelijk, staat er niet bij namelijk.
Voor € 940,- heb je buiten het bovengenoemde ook nog een sportonderstel en 17" Pegasus-velgen.
In Engeland is er trouwens een "Sport"-versie leverbaar, met o.a. ook de voor- en achter-bumperspoiler van de RS. De prijzen liggen erg prettig daar .... /forum/images/graemlins/frown.gif
 

Karstieman

Forumguru
Zoek maar eens naar 'sportpakket' in de draadjes.
Nav. dit draadje is namelijk een ander geopend waarin het pakket uitvoerig wordt beschreven.
Dit draadje is eigenlijk niet meer relevant en de discussie erin ook niet.
 
Bovenaan Onderaan