Iemand ervaring met deze reservewiel sobwoofer??

Mijn O2 combi Elegance businessline staat op het punt geleverd te worden. Ik loop met het idee het audiosysteem ietsje uit te breiden met dit systeem:

http://www.autoshopdetijger.nl/webs...=3787&osCsid=4e4852ef893013b1a880fb3642014cb9

Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Ratelende kentekenplaten en trillende daken heb ik geen behoefte aan. Hoewel de O2 geen slechte speakers heeft, wil ik gewoon net even wat meer Bas in de auto. En met een mooie muziek dvd in de Columbus klinkt dat ook net even wat lekkerder. Ben benieuwd naar jullie reacties!

Mvg Barrie
 

heavy

Actief lid
Ik heb er enige maanden serieus naar gekeken, sommige verkopers zijn erg positief, andere zeggen dat je beter de brede platte subwoofer van het zelfde merk kan kopen.

Ik denk dat de reservewiel sub een goed geluid geeft, mits deze goed gemonteerd word. Ik heb deze nog niet gekocht omdat ik geen zin heb om kabels van voor naar achter te leggen door de auto en voor inbouwen rekenen ze tussen de 80 en 120 euro

BTW ik heb de reservewiel woofers goedkoper gezien.
 
Ja, ik heb ze ook goedkoper gezien. Was even een voorbeeldje. Het gaat er mij ook een een beetje om dat er niets te zien is in de koffer. Pioneer had een jaar of 10 gelden een vergelijkbaar apparaat. Die klonk op zich goed. Ik heb een Audi A4 avant gehad met een actief speakersysteem. Daar zat een origineel subwoofertje met versterker in de koffer. Ik vond dat erg goed klinken. Is het hier een beetje vergelijkbaar mee?
Ik weet dat ik ook rekening moet houden met inbouwkosten, want ik ben niet handig genoeg om het zelf te kunnen.
 

Falcon

Donateur
In mijn ogen hoort een subwoofer achter in de auto geplaatst te zijn. Maar ieder zijn ding.

Kan iemand mij vertellen hoe dit met zo'n subwoofer precies werkt.. wordt het dan op het reservewiel geplaatst? Ik heb namelijk nu een heel mooi gat in het midden van mijn gastank op diezelfde plek, misschien dat die ook mooi als subwoofer gat kan functioneren :)
 
Er staat op de site van pioneer dat ie past tot in een gat van een 14" velg. De meeste ringtanks van LPG installaties hebben echt een kleiner "gat". Maarre... Weet iemand of dit een beetje klinkt onder de afdekvloer van de O2 combi? Gaat dit niet liggen ratelen? En ik vind ook dat een Sub in de koffer hoort. Dan komt ie net wat meer tot zijn recht. Hij gebruikt dan ook de koffer als klankkast.
 
Ik heb hem toch maar genomen. Wat is het trouwens lastig een goede review te vinden van dit type subwoofer. De subwoofer geeft een mooie aanvullings op de overigens erg goede speakers van de O2. De O2 is helaas geen erg stille auto. Dit niet zozeer door de moter, maar wel door de banden afrol geluiden en het dreunen van het plaatwerk. Hierdoor valt het laag op hogere snelheden en op slechte wegen een beetje weg. Dit word nu mooi aangevuld door deze sub. Het mooie van deze is dat deze mooi aangesloten kan worden op de bestaande orginele audioinstallaties. Hij word aangesloten op de speakerkabels en op de geschakelde plus. De bekebaling zit er gewoon bij dus ook de inbouwkosten zijn gering. Er zit ook een afstandbediening (met draad) bij. Deze heb ik laten plaatsen onder de armsteun zodat ik er snel bij kan om hem eventueel per nummer bij te kunnen regelen. Ik ben er erg over te spreken, en als jullie vragen hebben wil ik ze graag beantwoorden.

DSC_0933.jpg
 
Bovenaan Onderaan