Iemand ervaring met aansluiten mini-jack?

JeroenP

Nieuw lid
Goedendag,

allereerst even een korte introductie aangezien ik nieuw ben op het forum. Ik ben Jeroen uit Zaandam, en sinds kort in het bezit van een donkerblauwe Octavia Combi 1.8T 4x4 L&K-uitvoering uit 2003. Prachtige wagen met full-options waarbij het elke ochtend een klein feestje is als ik instap om richting werk te gaan. Het enige nadeel van deze wagen is: er is geen minijack voor de Ipod in aanwezig. Toendertijd is er fabriek-af een navigatiesysteem in combinatie met audio-installatie ingezet, Blaupunkt DX als basis. Nu zit er in deze unit volgens het boekje een aansluiting voor een videoweergave. Dit videogebeuren heb ik niet operationeel, maar de aansluiting hiervoor zit wel achterin de unit. Nu ben ik in de menu's van de unit een kopje "aux" tegengekomen, waar ik in kan stellen of ik audio, video-audio of video wil weergeven. Kan iemand mij misschien vertellen of ik delen van de aansluiting welke vrij is achter in de unit (foto heb ik bijgevoegd) kan gebruiken om een minijack-ingang op aan te sluiten? Ik hoop dat iemand mij dit kan vertellen of een tip kan geven waar ik verder kan zoeken! Alvast hartelijk dank voor de moeite!
 

Bijlagen

  • aansluiting.jpg
    aansluiting.jpg
    18 KB · Weergaven: 30

Ronnie

Forumguru
Zit er geen blauwe,groene en gele Mini-ISO stekker achterop?
Pin 1,2 en 3 zijn voor LF audio in.
 

JeroenP

Nieuw lid
Dat moet ik even gaan bekijken; heb dat niet helemaal helder meer voor me.. Ik heb wel een CD-wisselaar achterin zitten, die zou zomaar met een mini-iso kunnen zitten inderdaad.. Ik ga even op onderzoek uit!
 

JeroenP

Nieuw lid
Ik heb inderdaad een blauwe, groene en gele mini-ISO, waarvan de gele niet in gebruik is. de blauwe en groene zijn wel in bedrijf. Kan ik eventueel iets met die gele? (ben niet zo bekend met de indelingen van mini-ISO)
 

Bijlagen

  • IMG00086-20100621-1632.jpg
    IMG00086-20100621-1632.jpg
    18,8 KB · Weergaven: 28
Bovenaan Onderaan