Iemand bekend met Skoda scherm 5E0919605N

gjhu

Senior Member
Ik zit te denken om het scherm van mijn Amundsen 2.5 (octavia uit 2016) een upgraden te geven. Ik heb het liefst een scherm van een Columbus maar ik zag ook een nieuwe scherm met onderdeel nummer 5E0919605N.
Ik kom schermen eindigend met een M veel tegen op het met maar met de N niet. Enig verschil dat ik zo zie is dat een Nav knop ontbreekt.
Kent iemand dit scherm? En zou het passen in mijn octavia?
 

Rallye

Forumguru
Als de NAV-knop er niet op zit zou het het scherm van de Bolero kunnen zijn. Vaak is dat een Amundsen zonder navi.
 
  • Leuk
Waarderingen: gjhu

gjhu

Senior Member
Als ik dat Google is dat het scherm idd. Zou de navigatie dan wel via de menu knop te benaderen zijn? Vervang immers alleen het scherm.
 

Bakkertje

Forumguru
De 5E0919605M is het scherm met navigatie knop.
Even snel gegoogled, maar wat een bedragen zeg (500 euro minimaal), ik zou het er niet voor over hebben in ieder geval..
 
  • Leuk
Waarderingen: gjhu

gjhu

Senior Member
Klopt belachelijk veel geld. Kwam het bolero scherm tegen voor een fractie daarvan. Maar zal niet goed werken dus sla maar even over.
 

catch me

Forumguru

Dacht dat je als je het scherm vernieuwd voor zo'n facelift type je de unit/Harddisk in het dashboard kastje ook moest vervangen voor een nieuwer facelift type.
 

gjhu

Senior Member
Wat ik begreep van o.a. briskoda is dat voor alleen het vervangen van een scherm niet nodig is.
 

Bakkertje

Forumguru
Is het niet zo dat de scherm resolutie hetzelfde moet zijn? Dacht dat ooit ergens gelezen te hebben.
 

Rebel

Senior Member
2 jaar geleden of zo ook gedaan in mijn bj2016. Cakewalk..
6ce4727a1b9bc6211b67087ebecfd3b7.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: gjhu

gjhu

Senior Member
Nice! Plug and play? Las ook iets over een stekkertje dat moet worden aangepast?
 

gjhu

Senior Member
Vandaag het scherm ontvangen en geplaatst. Is het scherm van een Bolero dus zonder de NAV knop maar die kan ik via het menu gewoon activeren.
 

gjhu

Senior Member
Bolero scherm is stukken goedkoper dat een Amundsen scherm. Als je zonder de NAV knop kunt kun je heel veel geld besparen.
 
Bovenaan Onderaan