Iemand bekend met de dagrijverlichting van Superskoda?

Gents,
Zoals eerder al gezegd, is de set van superskoda top, alleen +- omwisselen en klaar. Geen weerstanden, geen meldingen...

succes!

evers

Nieuw lid
Als je de superskoda LEDs steekt, dan krijg je een foutboodschap in de toerenteller en gaan de lichtjes niet aan. Ik heb ergens gelezen dat je dan de + en de - gewoon moet omdraaien. Ik heb in de fiche gekeken, maar daarin lijkt het me niet zo simpel ze om te draaien. Gewoon een suikertje er tussen en die twee kabels wisselen?

TBiRD

Lid
In het weekend met superskoda LEDs ook in de superb gestoken en was poepsimpel. Draadjes heb ik netjes omgewisseld met een dunne pincet en zo de pinnetjes losgemaakt. Toffe, gemakkelijke upgrade. Wil je je gewone lampen terugsteken moet je niets meer omwisselen want deze zijn niet polariteitgevoelig.(LEDs wel)

vvanriet

Nieuw lid
En ben jij ook tevreden van het resultaat (lichtopbrengst) TBiRD? Ben nog een beetje aan het twijfelen tussen de canbus 27SMD's van xenonlampen.nl of deze LED's van Superskoda... Indien mogelijk zou het super zijn moest je een foto kunnen maken! Alvast bedankt!

TBiRD

Lid
En ben jij ook tevreden van het resultaat (lichtopbrengst) TBiRD? Ben nog een beetje aan het twijfelen tussen de canbus 27SMD's van xenonlampen.nl of deze LED's van Superskoda... Indien mogelijk zou het super zijn moest je een foto kunnen maken! Alvast bedankt!

Ik heb de SMDleds niet geteld op deze van superskoda maar het zijn er iig ook een hele hoop en ik vermoed dezelde layout als die van xenonlampen.nl (dit domein is trouwens te koop blijkbaar) Zal straks eens een foto proberen te maken. De lichtopbrengst vind ik voor DRL meer dan voldoende. Je zichtbaarheid is mi vele malen groter dan met de standaard kaarsjes.

TBiRD

Lid
Hier een foto van de DRL. Moeilijk om van LEDs een deftige foto te maken met een gsm. Ze zien er in het echt veel beter uit en echt blauw/wit maar zo krijg je toch een indruk van de helderheid.

photo2.jpg

Bovenaan Onderaan