Iemand bekend met de dagrijverlichting van Superskoda?

Antera

Donateur
je krijgt ze vermoedelijk wel maar zal naar verwachting toch een storing geven en zal je alsnog een weerstand er tussen moeten zetten. Het is nogal lastig op de nieuwere modellen heb ik ervaren. Misschien heb je geluk.

Degene die ik heb, hoef ik de polen niet voor om te draaien en de weerstand zit ingebouwd. Was plug en play. Echter vind ik de licht opbrengst een klein beetje tegenvallen, vandaar mijn vraag..:)

Joaker

Nieuw lid
Ik heb ook de 27-smd LED's erin, en heb een super lichtopbrengst. Die van mij komen bij Xenonlamp vandaan. Ik heb er wel een aparte plug-and-play weerstandkabel tussenzitten, omdat ik anders nog steeds een foutmelding kreeg.
img0772ga.jpg

@Joaker, Ja...ziet er goed uit..Maar dat heb ik bij mijn auto met schemering ook. Vind het overdag gewoon te weinig ivm het origineel.

Ik heb mijn Leds gekocht via Superskoda en zeer recent laten monteren door mijn dealer tijdens de 60k beurt, in 1 woord super! Alleen plus min pool zijn met een iso pen gewisseld, 5 min werk.
Lichtopbrengst is ook overdag enorm, ik zal morgen een foto maken.

grt. Bob

Ok...ziet er mooi uit! Maar heb toch het idee dat gewone gloeilampen beter opvallen...
Die van mij geven ook deze hoeveelheid licht:S

Ok...ziet er mooi uit! Maar heb toch het idee dat gewone gloeilampen beter opvallen...
Die van mij geven ook deze hoeveelheid licht:S
Dat betwijfel ik, deze foto geeft geen juist beeld. Wanneer je een Audi met leds ernaast zet en vanaf zelfde afstand kijkt/foto neemt is het identiek qua sterkte. Ik zal eens een foto van verder af nemen dan is het veel feller.

Ok..als je dat zou willen doen zou helemaal super zijn. Ik ben mijn eigen auto ook wel eens tegen gekomen en dan vind ik de ledjes vies tegenvallen (27smd led)

Heb ook dezelfde en daar staat een weerstand tussen en ik denk ook dat ze de + en - hebben gewisseld maar dat ben ik niet zeker.

vvanriet

Nieuw lid
Zou inderdaad ook heel graag een foto van verder zien. Nog even over het ompolen, dit is dus een eenvoudig karwei dat een amateur ook kan uitvoeren?

Alvast bedankt!

Bovenaan Onderaan