IAA 2015 Hotel tip

Spierings

Forumguru
Zeker leuk de iaa.

Het is zeker een aanrader op op de eerste donderdag of vrijdag te gaan op de trader dagen.

Nadeel is het kaartje a €47, maar het leuke op dat soort dagen is dat het veel rustiger is en de duurdere auto's gewoon open staan en je dicht in de buurt kunt komen .

Is mij de laatste keer veel beter bevallen..

Mogas

Forumguru
Gaan er op de vrijdag heen en zorgen dat we om 9:00 zaterdags voor de deur staan
Ga met m'n zwager en de vrouwen gaan shoppen in Frankfurt :thumbsup:

MarcoO2

Forumguru
Beetje doorrijden @Mogas ;)

Ik ben er regelmatig geweest, soms op de persdagen, meestal op de vakdagen. Dan is de entree inderdaad behoorlijk aan de prijs, maar het is veeeeel rustiger en je kunt veel meer zien. Ik sliep meestal in een hotel in Bingen am Rhein, een erg mooi plaatsje vlak bij Frankfurt.

Dit jaar ga ik niet, ik ga in maart naar de show van Geneve. Veel kleiner, maar veel mooier ;)

MarcoO2

Forumguru
Exact! Dat maakt "een dagje Geneve" goed te doen. En als je tijdig (lees: nu) boekt, vlieg je voor 7 tientjes heen en weer. Entree: 14 euro :D

Rob

Forumguru
Beetje doorrijden @Mogas ;)

Ik ben er regelmatig geweest, soms op de persdagen, meestal op de vakdagen. Dan is de entree inderdaad behoorlijk aan de prijs, maar het is veeeeel rustiger en je kunt veel meer zien. Ik sliep meestal in een hotel in Bingen am Rhein, een erg mooi plaatsje vlak bij Frankfurt.

Dit jaar ga ik niet, ik ga in maart naar de show van Geneve. Veel kleiner, maar veel mooier ;)
En ik altijd maar denken dat je als particulier niet op pers- of vakdagen naar binnen mag... Een rustig bezoek is mij wel wat waard dus ik ga dit zeker doen!

MarcoO2

Forumguru
Op de persdagen inderdaad niet, maar dan kom je met wat connecties makkelijk gratis binnen. Op de vakdagen is iedereen welkom, maar betaal je de hoofdprijs.

Jewepe

Forumguru
@MarcoO2
Ben nu aan het zoeken op de website van Ryanair naar een vlucht, maar Ryanair vliegt helemaal niet op Geneve :sterretjes:. Weet je zeker dat het Ryanair was en niet een andere maatschappij?

MarcoO2

Forumguru
Dit was een paar jaar geleden, weet niet welke maatschappij m'n vriend nu uit heeft gezocht. Was 76 euro, dat weet ik wel

Bovenaan Onderaan