SanderBakker
Lid
Hallo,
Ik heb onder mijn O2 Fl Eibach verlagingsveren zitten. Toen ik de auto kocht was deze uitgevoerd met originele veren met MAD hulpveren erin.
Afgelopen zomer met het gezin naar Italië met een dakkoffer, achterbak vol en 3 fietsen op de trekhaak. Dit was voor de eibach veren toch net teveel. Net voor vertrek even een test rondje gedaan en bij de eerste drempel zat ik al op het eind van de veerweg. Dus toch maar snel de hulpveren eronder geschroefd voor vertrek.
Nu gaan we dit jaar met nagenoeg dezelfde bepakking op vakantie en zal het zelfde weer gaan gebeuren. Echter ben ik opzoek naar een permanente oplossing. Aangezien steeds van veren wisselen de uitlijning ook niet ten goede komt. En in Nederland heb ik de hulpveren niet nodig en dan staat de kont zo hoog.
Mijn idee was om de MAD hulpveren in de Eibach veren te draaien in de hoop dat ik dan het beste van 2 werelden heb. Zou dat werken of is dit niet aan te raden?
Ik heb onder mijn O2 Fl Eibach verlagingsveren zitten. Toen ik de auto kocht was deze uitgevoerd met originele veren met MAD hulpveren erin.
Afgelopen zomer met het gezin naar Italië met een dakkoffer, achterbak vol en 3 fietsen op de trekhaak. Dit was voor de eibach veren toch net teveel. Net voor vertrek even een test rondje gedaan en bij de eerste drempel zat ik al op het eind van de veerweg. Dus toch maar snel de hulpveren eronder geschroefd voor vertrek.
Nu gaan we dit jaar met nagenoeg dezelfde bepakking op vakantie en zal het zelfde weer gaan gebeuren. Echter ben ik opzoek naar een permanente oplossing. Aangezien steeds van veren wisselen de uitlijning ook niet ten goede komt. En in Nederland heb ik de hulpveren niet nodig en dan staat de kont zo hoog.
Mijn idee was om de MAD hulpveren in de Eibach veren te draaien in de hoop dat ik dan het beste van 2 werelden heb. Zou dat werken of is dit niet aan te raden?