Hulp gezocht bij "missende" opties. Skoda Octavia mk4 priks/optie lijst

1983jeroen

Forumguru
Ik heb nu 2 jaar keyless entry en vind de meerwaarde beperkt. Zou er zeker geen 1140 euro voor neerleggen.
Keyless starten heeft voor mij dan weer wel meerwaarde

Bedankt voor de vele reacties, echt top. Ik heb inderdaad een elektrische achterklep en elektronisch kinderslot, maar die zijn ook inbegrepen bij de business edition, dus dan nog niet zeker of het comfort pakket er ook op zit. De andere opties moet ik even nakijken. Mocht het comfortpakket er niet opzetten, dan zou het mooi zijn als dit digitaal "aan" te zetten is. Een beetje wishfull thinking: voor 1140 euro voor dit pakket... kunnen ze voor dat geld de hardware die benodigd is voor kessey imbouwen? Oftewel, hopelijk is de hardware aanwezig en kan het digitaal "aangezet" worden.
Ja ik wilde dat een beetje uitvissen om zeker te zijn dat het wel daadwerkelijk een business uitvoering is en niet een style aangekleed met opties zodat hij eruit ziet als een business.

Wat er niet standaard op de business zit maar wel onderdeel uit maakt van dat comfort pakket is een groot licht assistent en het virtual pedal. Die laatste kun je overigens in het wagen menu uit of aan zetten. Als deze 2 opties ontbreken dan zit denk ik dat pakket er niet op en dan dus ook geen kessy gezien die onderdeel uit maakt van dat pakket. Al zie ik dat de grootlicht assistent ook als losse optie te verkrijgen was, maar dat geld niet voor het virtual pedal. Die is er niet, of met alleen met het pakket i.c.m. met de andere zaken volgens de prijslijst.

hemi24

Forumguru
Automatisch grootlicht was een losse optie en kan ook nog door codering later geactiveerd zijn.

Beste onderscheid tussen een Style of een Business Edition is de aanwezigheid van chromen elementen zoals bijvoorbeeld de chromen lijstjes onder de buitenste ventilatieopeningen in het dashboard.
Die zaten niet op de Ambition en dus ook niet op de daarvan afgeleide Business Edition.

Bovenaan Onderaan