hemi24
Forumguru
of deze spotgoedkope diesel € 7800
https://www.carnext.com/nl-nl/autos/skoda/octavia/epfk-8798-rhg6/
zo’n karig uitgevoerd exemplaar kom je ook niet veel tegen..!
In de huidige markt van diesels is de prijs nog redelijk hoog...
of deze spotgoedkope diesel € 7800
https://www.carnext.com/nl-nl/autos/skoda/octavia/epfk-8798-rhg6/
zo’n karig uitgevoerd exemplaar kom je ook niet veel tegen..!

Proficiat. Inderdaad lekker ermee gaan rijden. Zit er navigatie op? Anders kan je dat nog updaten. (Even op het forum zoeken)
Wat is de km stand? Aangezien er een nieuwe riem op zit.
.
gefeliciteerd met de aankoop krijgen we nog een foto?
Ik had er 1 van Thule en heb er 1 van de lidl.
die laatste vondt ik veel fijner, met last er op zijn ze stil en passen op elk dak en kosten weinig.
Wil je originele dan marktplaats
Waarom?Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Heb je toevallig gedacht aan nieuwe matten en luxe kentekenplaten?
Ik laat dit altijd doen..
Had er 1 op forum gezien maar deze mede forumer woont in zeeland. Net te ver weg.
Dus wordt toch marktplaats aangezien ik ze zwaar ga belasten en originele wil hebben met van die puntjes voor in de deurstijlen.
En het leek me mooi als ze van aluminium zijn ivm dan kunnen er makkelijk(ker) accessoires op met bouten in de rail.
Maar pas nodig met Pinksteren.
Dus nog tijd.
Leuk om te lezen dat je hem wil afrijden. Mijn O3 RS uit 2014 heeft nu 67.000 op de teller en ga deze vervangen voor de O4 RS omdat ik de km stand en leeftijd te hoog begin te vinden. Als ik uw verhaal zo lees lijk ik wel gek.
Denk dan dat er bij rdw toch een foutje is gemaakt.bij een hatchback kun je vamaf de kofferdeksel over de bank naar binnen, vaak een verticalere achterkant. Is als octavia volgens mij nooit geleverd. een polo, corsa, golf zijn in Necerland in 99% van de gevallen hatchback
een sedan is een auto zoals je die vroeger tekende de kofferbak wordt door de bank afgesloten. zijn in Nederland niet zo populair. omdat je voor bijna het zelfde geld een station koopt.
en dan heb je station, een sedan en hatchback gekruist met vaak een verlengde kofferruimte.

Nee hoor, dat klopt niet.een sedan is een auto zoals je die vroeger tekende de kofferbak wordt door de bank afgesloten.