Hulp bij deurpanelen verwijderen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kelvin

Lid
Uw hulp is zeeeeer gewenst
worshippy.gif
worshippy.gif

Wie o wie kan mij vertellen hoe ik mijn deurpanelen in zijn geheel kan verwijderen?

Reden is als volgt.

Ik had nieuwe deurknopjes gekocht (alluminium) alleen bij het losdraaien van de oude (zwarte) heb ik met een tangetje het rode ledje in de deur bij de deurknopjes geraakt en daarbij vernield. Steeks namelijk iets uit.....

Bij de dealer effe geinformeerd naar een nieuw ledje, wat blijkt. Moet het hele deurpaneel los aan de binnenkant omdat ze bij Skoda zo vriendelijk waren de draden zo te monteren dat je alleen de led kan vervangen via bovenstaand e manier....
crazy.gif

Vraagt de dealer circa 60 euro voor
ahum.gif
bye.gif

Dus ik d8 dat moet zelf te doen zijn voor minder.

De handgrepen in de deur moet je heel voorzichtig de bovenkant van loshalen. Kliksysteem.
Daaronder vind je 2 torx schroefjes,,T20 schroefjes.
Onderaan het deurpaneel zitten er ook nog 3
Dan moet je bij de deuropener ook nog een schroefje losdraaien. In principe zit het paneel dan al redelijk los.
Het paneel zit nu alleen nog met klemmetjes vast aan de deur zelf. Rustig heen en weer bewegen en het paneel komt los. Dan zal je de bedrading van je electrische ramen+ de rest even los moeten halen....zo heb ik mijn deurpanelen van mijn fabia combi afgehaald ivm het plaatsen van een Boston Acoustics pro composet....alvast succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan