Hoogteslag banden

hemi24

Forumguru
Tja, als je het voor je werk nodig hebt, kan het zijn dat je dat soort zaken meesleept in de kofferbak.

:koffie:
 

Canon-Eye

Forumguru
Jarenlang een krat met spullen meegesleept: veiligheidsschoenen en -laarzen, werk- en chemiehandschoenen, helm met vizier, antistatische annex vlamvertragende broek en jas, H2S vluchtmasker, volgelaatsmasker met diverse filters, stofkapjes, gevulde oogspoelfles... Bij elkaar toch wel een kilo of 10 à 15 permanente ballast.
Maar bij mijn bandenboer heb ik dat allemaal niet nodig.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ha ha, ja wij hadden ook zo'n crash koffer. Voor als er weer eens een toestel onbedoeld en op rampzalige wijze de vlucht beeeindigde en je in de commissie van onderzoek mocht plaatsnemen
 

Agent327

Forumguru
nog even ter verduidelijking en terug naar de het topic:
@Tees Ik ben me van mijn kant geen spraakverwarring tussen mij en Brepus13 bewust, het is maar maar hoe je mijn berichten wilt lezen.;)
Wat je zegt over de digitale wereld zou best eens kunnen kloppen, we schrijven hier wat zonder dat we elkaar echt kennen en dat we elkaar ooit hebben gezien. De interpretatie van van een bericht kan dan zomaar eens
een kant op gaan die je als topicstarter niet hebt gewenst. (ik lig hier overigens niet wakker van )
Ik heb ook posts op mijn bericht gezien waarvan ik uit opmaak dat de reageerders mijn bericht hebben begrepen op de manier zoals ik het in de eerste instantie heb bedoeld.
Nog maar eens voor alle duidelijkheid, het kan bij montage van nieuwe banden wel eens misgaan en het is aan mij (ons) zaak dit in de gaten te houden en wanneer het op de een of andere manier misgaat dan zullen we met de bandenboer hierover moeten gaan praten om tot een oplossing te komen.
Dat is wat ik in mijn bericht heb geprobeerd duidelijk te maken.
 
Bovenaan Onderaan