Hoofdgebruiker worden

Rooverz

Actief lid
Helaas geen updates, ik kan geen gebruik maken van online diensten/updates...Is er niet toevallig iemand op het Skoda forum die in hun systemen kan kijken hoe mijn auto geregistreerd staat?

Rooverz

Actief lid
Hi, in de portal kan ik zien dat bepaalde diensten nog tot 2032 en andere tot 2027 actief zouden zijn. Daarnaast heb ik zelf voor de esim een 2gb 30 dagen bundel afgesloten voor het geval dat.

Antera

Donateur
Hi,

Harde reset met zekering durf ik nog even niet aan. Ik betwijfel ook of dat het gaat oplossen. Ik kan namelijk wel via wifi/hotspot online komen. In de auto kan ik namelijk mijn Skoda connect account invoeren en deze accepteert hij ook (naam neemt hij over en daarna zie ik in de app ook dat er een auto is toegevoegd, maar nog niet geactiveerd).

Hierna gaat het mis, ik moet mijn account als hoofdgebruiker aanmelden, maar dat lukt dus niet. Ik krijg dan een melding te zien dat ik iets in het "privacy settings and services" menu moet wijzigen. Ik kom alleen niet in dit menu. Het bolletje blijft maar draaien met de melding please wait. Het lijkt dus wel alsof hij mijn auto niet kan vinden in de database oid.

Meestal komt dit na updates mediasysteem

Rooverz

Actief lid
Hi @Antera, de garage heeft er een originele electrische trekhaak ingebouwd (auto was voorbereid). Kan me voorstellen dat de auto toen even spanningsloos is gemaakt en dat dit effect heeft gehad op infotainement systeem. Heb jij voor mij ook een zoekrichting hoe dit op te lossen is?

Jessedew

Forumguru
Ik heb er verder geen verstand van, dus weet de oplossing ook niet, maar lijkt me sterk dat het met de trekhaak te maken heeft, want bij mij was voor aflevering ook een trekhaak ingebouwd en kon wel hoofdgebruiker worden.

Rooverz

Actief lid
##OPGELOST##

Vandaag toch de stoute schoenen aangetrokken en de zekering (19) een half uur verwijder. Daarna alles opgestart en het verdwenen wereldbol icoon kwam weer tevoorschijn. Daarna gelukt om te activeren als hoofdgebruiker, auto kunnen activeren/koppelen in de App en alle online diensten werken!

Bovenaan Onderaan