Hondenrek

Geer79

Nieuw lid
Vorige week hebben wij een Skoda Kodiaq PHEV Sportsline gekocht.
We krijgen deze begin mei, aangezien het een demo is. We zien er erg naar uit!
Nu heb ik een vraagje.
Wij hebben een hond en ik wil graag een hondenrek en ook een scheidingsrek plaatsen. Hierdoor kan de hond altijd aan de ene kant en andere spullen aan de andere kant. Ik wil echt geen bench, want daarvoor is onze hond te groot en dit neemt teveel ruimte in de kofferbak in beslag.

In mijn vorige auto had ik een travall-systeem. Dit beviel erg goed.
Maar ik ben erg benieuwd of jullie misschien ook andere merken hebben geinstalleerd en die goed bevallen?
Zag dat Skoda vroeger ook zo’n systeem had, maar zie dit niet meer terug bij de accessoires. Weet iemand of Skoda zo’n systeem levert?

Ben erg benieuwd.

Jeroen van Arkel

Senior Member
Echt Skoda heeft de meest geile, excuses, oplossingen. Bescherming voor de achterbank. Kofferruimte maar idd ik zou voor het kofferafscheidingsbak ding gaan. Aan gezien het volgens mij met de rollo samen gaat. Tenminste dat was bij vw en Audi zo. Een uitneembaar iets voor als je het wilt. En niet nodig hebt. Dit is wat anders dan zo’n afscheiding met een net wat volgens mij meerdere leveranciers uit de 2e montage aanbieden. Voordeel is dat het onder je laadvloer past. Waarvoor speciale uitsparingen zijn. Ik heb dit niet meer genomen in mijn huidige auto omdat het te omslachtig was en stug omdat je het te weinig oprolt en gebruikt. Maar is een standaard optie voor vw/skoda Tayron/Kodiaq en die paar euro is het waard als het feilloos past

Bovenaan Onderaan