hondenrek voor O3 HB

mc1977

Lid
Over een paar weken hoop ik mijn O3 EBL HB te mogen ontvangen, dus nu begin ik te kijken naar wat praktische zaken. We hebben 2 honden en die wil ik straks niet op de achterbank hebben zitten maar in de kofferbak.

Om ze in de kofferbak te houden ben ik op zoek naar een hondenrek, maar ik kan op internet niet echt iets vinden voor de O3 en vaak worden ze alleen gemaakt voor de combi en niet voor de hatchback.

Heeft iemand tips waar ik zou kunnen zoeken of advies in deze heeft?
 
Wat ik in de laguna doe is de lijn vastmaken aan het tuig van de hond en aan een sjorhaak. Heeft ie wel wat vrijheid, maar komt ie niet op de achterbank.

Als ik dat niet doe zit er binnen een paar seconden stafford van 20 kilo op je schoot die mee wil sturen :)
 

Canon-Eye

Forumguru
Maar helpt dus niet echt tegen de inbreker die je navi mee wil nemen (mits hij niet bang is voor een beetje herrie)... :D
 

Joske

Forumguru
1Z5071195

dat is volgens mij hetgeen de hondenliefhebbers zoeken die met een O3 hatchback rijden.
 

Joske

Forumguru
nochtans gaf ETKA dit aan bij een O3 HB.. :pieker:

edit: klopt, had verkeerde subcategorie gekozen onder bouwjaar 2013
sorry ;)
 

Joske

Forumguru
Er is momenteel inderdaad enkel een hondenrek te vinden voor de combi. Kwestie van tijd veronderstel ik ;)
 

Gieliovd

Forumguru
Honden in de kofferbak? Die is toch gescheiden van de cabine? Of vergis ik me nou... ik heb heel weinig aandacht besteed aan de HB.
 

Kiswum

Forumguru
Een hond kan van de ene naar de andere ruimte springen als de hoedenplank eruit ligt. Uiteraard haal je de hoedenplank eruit anders heeft de hond geen uitzicht naar buiten/zonlicht.
 
Bovenaan Onderaan