'Honda Civic Tourer ruimer dan Octavia Combi'

CDK

Forumguru
altijd makkelijk die extra ruimte, hij ziet er wel erg futuristisch uit vind ik....

ertromp

Forumguru
Met de techniek zal het wel goed zitten.
Zo vaak spot je de Civic van de recente bouwjaren niet.
Inderdaad zoals Sitechris aangeeft zal het geen verkoop topper worden

Cordoba

Forumguru
Leuk verhaal die grotere bagageruimte, ik vraag me dan wel direct af hoe het zit met de ruimte voor de inzittenden. Daarnaas vraag ik me af hoe het zit met de prijs van de Honda, want blijkbaar zijn er wat technische kunstgrepen nodig, om er een normaal rijdbare auto van te maken. (en die kunstgrepen kosten ook geld)

Darkside

Forumguru
Alle specificaties moeten nog bekend gemaakt worden.
Ik vind het uiterlijk wel verfrissend (weet niet of ik hem voor de deur zou willen).
En de honda VTEC zou ik wel willen hebben.
Het geeft de koper iig keus tussen een wat veiliger en saaier (maar wel mooi vind ik) model als de octavia.
En een model die wat uitbundiger is.

Honda's zijn echter meestal wel redelijk prijzig. Zou dus moeten wachten totdat alles bekend is om goed tot een vergelijk te komen.
Maar ik houd het voorlopig nog lekker bij skoda

Cordoba

Forumguru
Ik heb het niet zo op Honda, hoor iets teveel bizarre verhalen. Schoonvader van een maatje van me, had jaren terug ook een nieuwe Honda gekocht, maar die binnen een paar maanden weer ingeruild: hij wilde de uitvoering mét remmen. (er waren serieuze prolblemen met de remmen en de dealer kreeg dit niet opgelost, zodat uiteindelijk de auto met bijbetaling is ingeruild voor een nieuw exemplaar)

Der Einser

Forumguru
Ieder merk heeft wel zijn makke.
Als je hier op het forum kijkt ook,.. bijv. roestige remschijven en allerlei andere problemen
Ben geen fan van Honda,.. vind ze bijna allemaal lelijk. Veelal zo "spacy / futuristisch" = not my cup of tea
S2000 en NSX vind ik nog wel te pruimen :thumbsup:

Joske

Forumguru
Ja, de S2000 ben ik ook altijd (nog steeds) fan van geweest! Maar onderhoudsintensief heb ik begrepen, natuurlijk nog niet zo onderhoudsintensief als pakweg een Mazda RX8.. ;)

Der Einser

Forumguru
Misschien,.. dat weet ik niet. Heb er nooit een gehad.
Maar met een S2000 kan ook veel meer dan met een RX8.

Bovenaan Onderaan