Hoi

wietze

Lid
Ben vorige week na 11 jaar Audi overgestapt op Skoda...het verschil valt reuze mee, sterker nog ik ben zeer te spreken over mn Octavia Combi EBL, 1.6 TDI DSG. Opgeleukt met pano-dak, dynamic pakket, donker glas en 18' Alaris. Inmiddels bijna 2000 km op de klok, en een tevreden man. Tuning is de volgende stap...

Cordoba

Forumguru
Welkom Wietze :bloemen: Als je gaat tunen laat dan gelijk de schakelmomenten van de DSG aanpassen, dat is enerzijds gunstig voor de levensduur van vooral de 2e koppeling, anderzijds rijdt het gewoon een stuk prettiger.

wietze

Lid
Welkom Wietze :bloemen: Als je gaat tunen laat dan gelijk de schakelmomenten van de DSG aanpassen, dat is enerzijds gunstig voor de levensduur van vooral de 2e koppeling, anderzijds rijdt het gewoon een stuk prettiger.

@Cordoba, wie adviseer je als tuner? Ik kan uit het tuning forum niet zoveel wijs worden...

Cordoba

Forumguru
Er zijn een aantal goede tuners voor de Vaggroep, zoals bijvoorbeeld JD, Vagtechniek en TVS/DSG-dokter. Volgens mij kunnen ze allemaal ook DSG-aanpassingen doen. In september is er een meeting bij TVS, waar je dan ook een coupon kunt krijgen om later met korting de aanpassingen (tunen en DSG-aanpassing) te laten doen. Je kunt het beste even in het meeting-deel kijken voor de juiste info, anders even @Corné de Kluijver als organisator van de meeting benaderen.

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
hartelijk welkom @wietze, ik ben een Audifiel maar helaas niets passends voor mij bij het merk met de 4 ringen, daarom nu alweer 6 jaar een zeer tevreden Skoda (Superb) rijder. veel plezier met je Octavia en met de komende tuning toegewenst!

Bovenaan Onderaan