Hoeveel kilometer heeft u erop staan?

Joeri

Actief lid
Bijna vier maanden en 6500 km. Heb een licht "gerol" links vooraan opgemerkt, das de tickethouder die wat vaster moet zitten, want heb er nu een papiertje achter gestoken en het is weg.
En onze Octavia I is nu 1,5 jaar oud en heeft 60.000 km. Tijd voor een beurtje alweer...
 
Nou, jullie rijden ook niet veel /forum/images/graemlins/tongue.gif Ik heb mijn auto vanaf 4 mei en er staat nu 17.000 op de teller. Rij wel elke dag van Lelystad naar IJmuiden dus dat tikt wel redelijk aan.
 
Skoda octavia elegance 1.9 Tdi 110 pk van januari 2001
266643 km - buiten het normale onderhoud alleen een defecte achteruitrijschakeleaar. Bodemplaat motorcompartiment zit los vanwege alle drempels tegenwoordig. Ze zijn Nederland aan het ophogen, drempel voor drempel.
 

AMBIO2

Actief lid
140 km
van kraakjes, piepjes of andere onvindbare geluidjes
geen last tot nog toe gelukkig
 

Joeri

Actief lid
Ik begin stilletjes af te tellen naar m'n Combi... 6700 km vind ik errug hoog worden /forum/images/graemlins/grin.gif en de andere Octavia kruipt naar de 60.000 km, volgens de indicator al 1200 km over tijd /forum/images/graemlins/smirk.gif
 

octofreak

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Mag je je profiel wel eens bijwerken! /forum/images/graemlins/wink.gif

[/ QUOTE ]

okok heb ik nu gedaan. Kan wel bezig blijven zo.... /forum/images/graemlins/tongue.gif
 

Potje

Actief lid
304800 kilometer......

Maar dat is een Volvo V70 TDi automaat uit 1997. Ach ik dacht het is familie dus mag ik het wel vermelden.

/forum/images/graemlins/grin.gif
 

ericb

Actief lid
Het wordt druk op de A12, over een week of 3 rij ik 4 keer per week van Nieuwegein naar Gouda.
 

Droopy

Actief lid
Een beetje offtopic:
Mag je volgend jaar een keer naar het zuiden komen, met een beetje geluk naast elkaar maar wel 6x O2
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Het wordt druk op de A12, over een week of 3 rij ik 4 keer per week van Nieuwegein naar Gouda.

[/ QUOTE ]

"Join the Club" ericb! /forum/images/graemlins/cool.gif maarrrr ik rij om 6:00 uur weg vanuit Nieuwegein!
 

octofreak

Actief lid
Misschien even een steek onderwater, /forum/images/graemlins/wink.gif maar alle kilometerstanden kun je gewoon in het profiel melden.... moet je het natuurlijk wel bijhouden...zoals ikzelf dus even niet gedaan had... /forum/images/graemlins/blush.gif
 

ericb

Actief lid
Ambi Ed Dat wordt wel een optocht met gaatjes want ik vertrek 3 keer per week pas om 8.45 naar Gouda /forum/images/graemlins/grin.gif
 
Heb mijn auto sind vorige week donderdag en er staat nu bijna 2000 op. /forum/images/graemlins/wink.gif rij best wel veel.
 
Bovenaan Onderaan