StijnJ
Lid
Binnenkort ben ik eigenaar van een Superb,
Combi 1.4 TSI iV Edition Plus.
Hij komt uit België en is daar netjes onderhouden. 67K op de teller.
De verkoper biedt in 3 trappen garantie aan.
3 mnd à 899 (nieuwe apk, onderhoudsbeurt volgens opgaaf Skoda - volgens mij dient de dsg olie bijgevuld te worden bij 60k? Dit was nog niet gebeurd, was te zien in de onderhoudshistorie).
Deze neem ik sowieso.
Maar dan wordt het lastig. Kan ook 1/2 jaar garantie nemen à 1299.
Of 1 jaar à 1899.
Ik verwacht de meeste kilometers te maken het eerste half jaar (2x trip noord Frankrijk en 1 keer zomervakantie à circa 4000 km).
Dus half jaar is wellicht wijs om te doen, maar dan is het nog maar 600 euro extra voor het hele jaar. De glijdende schaal.. het lijkt wel of er een verkoopstrategie achter zit
Wat te doen?
Wat zijn de ervaringen van anderen in soortgelijke situatie?
Mvg
Stijn
Combi 1.4 TSI iV Edition Plus.
Hij komt uit België en is daar netjes onderhouden. 67K op de teller.
De verkoper biedt in 3 trappen garantie aan.
3 mnd à 899 (nieuwe apk, onderhoudsbeurt volgens opgaaf Skoda - volgens mij dient de dsg olie bijgevuld te worden bij 60k? Dit was nog niet gebeurd, was te zien in de onderhoudshistorie).
Deze neem ik sowieso.
Maar dan wordt het lastig. Kan ook 1/2 jaar garantie nemen à 1299.
Of 1 jaar à 1899.
Ik verwacht de meeste kilometers te maken het eerste half jaar (2x trip noord Frankrijk en 1 keer zomervakantie à circa 4000 km).
Dus half jaar is wellicht wijs om te doen, maar dan is het nog maar 600 euro extra voor het hele jaar. De glijdende schaal.. het lijkt wel of er een verkoopstrategie achter zit
Wat te doen?
Wat zijn de ervaringen van anderen in soortgelijke situatie?
Mvg
Stijn