Hoera mijn eerste skoda

Hoera ik heb mijn Octavia 1.9TDI Elegance, Zwart, Stream... heden ochtend mogen ophalen in voorschoten. Wat is tie mooi..
dat wordt lekker toeren van het weekend.

Volgens de Dealer had ik mazzel met de stream. Het was de laatste die ze nog hadden ( uit een showroom auto gehaald ). er schijnen er honderden in backorder te staan.

Men nam trouwens flink de tijd om alles uit te leggen en te demonstreren. Ze hebben ook nog even op mijn verzoek de automatische deurvergrendeling aangezet"




Volgens mij begint het weekend vroeg vandaag /forum/images/graemlins/24.gif
 
Hoi,

Van harte... die van mij is besteld (3 weken terug)
Weet niet wanneer ik 'm mag ontvangen.
Wens je veel veilige KM's!

Groet,
Hoekie
 

rickske

Actief lid
Van harte welkom op het forum hier en veel rijplezier en veilige kilometers met de octavia.
 
p.s. hoop niet dat je het ooit nodig hebt, maar bij schade bedrijf hamers werken 2 hele mooie vrouwen /forum/images/graemlins/1819.gif
 

Potje

Actief lid
@MyFirstSkodaTM: gefeliciteerd!

Ik heb de eerste 3500 kilometer er al opzitten. Fijn hoor! Ik heb een Stream uit Tsjechie gekregen en die is echt geweldig! De mannen van Hamers hebben hun best gedaan!

@RRS 225: ik rag mijn OctiII morgen nog tegen de muur!

Ik moet zeggen dat Hamers bij mij wel een paar steekjes heeft laten vallen maar die werden vrijwel direct opgelost. Dus ook van mij driewerf hulde voor de mensen van Hamers.

Vraag rijst: wat is met jouw RS gebeurt waardoor je die mooie dames moest consulteren?
 
Heerlijk gereden, en vanmorgen ook al weer naar Maastricht gereden... nog een beetje voorzichtig rijden de eerste kilometers, maar volgende week kan ik helemaal los /forum/images/graemlins/winkie.gif
 
Bovenaan Onderaan