Hoe stop ik opdringerige Spotify app / Android Auto?

Robbie146

Senior Member
Tot een dag of wat geleden nooit problemen gehad, Android auto connect altijd automatich (draadloos) zonder zich verder op te dringen.
Echter nu start om een of andere vage reden Spotify zich automatsich op en duwt de radio aan de kant.
Zoek me suf maar heb nog niet kunnen vinden hoe Spotify de nek om te draaien en de radio met rust te laten tot ik zelf aangeef Spotify te willen luisteren.
Iemand een idee?
 

hemi24

Forumguru
In de instellingen van AndroidAuto zoeken of anders in de instellingen van de Spotify app?
 

Canon-Eye

Forumguru
So what?
Precies dat gebeurt reeds sinds een jaar of 55 bij alle auto's die ik gereden heb - en dat zonder dat daar een telefooninstelling aan te pas komt. Is ook de bedoeling, wat mij betreft...
 

Robbie146

Senior Member
Precies, zo was het ook. Een update van Android Auto op mijn telefoon heeft dit blijkbaar aangezet en daar zat ik niet op te w88.
 

Peter2

Nieuw lid
Bedankt @Roel1980 ! Dit heeft het voor mij opgelost. Weet je toevallig of het ook voor Apple car play uit te zetten is dat Spotify gestart wordt met afspelen? Groeten Peter
 

Peter2

Nieuw lid
Ok, maar hoe is dan de vraag.. Bij de iphone van mn vrouw gaat Spotify vanzelf aan. Menu is compleet anders dan dat van android. Kan de optie om het uit te zetten niet vinden helaas.
 
Bovenaan Onderaan