Hoe staat jouw Skoda er bij tijdens een echte winter?

marwin

Forumguru
-0J4ShdGegJIwZ_caoyXrxhDEa0NoiF_4ny_BLlEnYBcBQ6T3PpnkoglyDLTZwNphfzhFiDVgSyxG0fCIAKPRY6LXlMb0oywFNv-kwTF0WY8gtw7jb5hkHtaFRgKzpI2GI-VzOP1vuRtg17iAJJj9Q2u3jspe8rvd8ODe9dmFG3BORRe6M64q8gDDhRKzTIK58Ata_er32kZg_UvXUiPiBnhtLB0XAyEl6J45ySSEEj_uzY_eNUPjnfVohHZRgVTAp3g_z09WPfm6a_8TY5eno3_VNjxjzT1f_UQvOaF9m0GGGliFVN3BJCP56DVv4CN3bDTXXAyG4FaNCbU5MKIbQnV-VOgxLlcUS4dpCD3B36oyYupgRthCHQO1uCGmXoIQLcchFpWPpjLYjXYWAfnuHC0LVIYAifDr6NEWmOCBDyLtAPTVeo3l-pmk-lU3yhCRstmLXncTxhk2FFemcW9rRuL5ZpyzenRvkHj6fgXcoHHTC3S-AlU_N0yfucpPbtpWBeMMEC8DAgT0eXJTlwt6aXWN9kH3zNoeXv3CArhTAKk7COIUUBLfByZ28tToBQGcLhJkLEsXgHOhy8EhdIqdvdD6AA1Qm1xoqO3IPgTyt6G-rY5DsR4HteO9oSyONTPLbMIuCYfzEZ3U2E9D_5pWLJESSXcSt2Zo0jpkIiwMe2owIb_URFbimsE8fK2VNY=w1263-h947-no


Na 2 dagen het zonnetje er op kon ik eindelijk mijn spiegels veilig uitklappen!
 
Laatst bewerkt:

mwhite

Forumguru
mijn S3 stond in de wind dus niet veel sneeuw erop....

Nu ziet ie eruit als een varken... als ik de skibox erop zou doen is het net of ik terug ben uit Oostenrijk..
van het weekend als de temp het toelaat lekker wassen.
 

Bijlagen

  • 2C3CB030-A431-45A9-B3D1-C9E1F3FDDDF7.jpeg
    2C3CB030-A431-45A9-B3D1-C9E1F3FDDDF7.jpeg
    118,2 KB · Weergaven: 43

64rhfx

Senior Member
Vies, onder het zout en dikke ijsklompen in wielbakken. Tja, heb er helaas mee moeten rijden tijdens de sneeuwbuien.
 

TB404

Actief lid
In het zonnetje is de auto weer helemaal sneeuwvrij geworden (na uiteraard eerste zelf alle losse sneeuw te verwijderen van ramen, dak en motorkap.) Dan doet de zon een hoop, zolang deze de auto zelf maar kan bereiken en deze op kan warmen. Enige ritje tot heden is supermarkt en weer terug.
 

Cordoba

Forumguru
Dat uitgraven wordt pas echt vervelend als ie op een grote parkeerplaats staat en je niet precies weet waar ie staat: kans dat je de verkeerde auto uitgraaft.

Die van mij heeft nu een vies-bruine bodykit, die na een paar uur in de parkeergarage parkeren, er onder uit valt, en witte luipaardvlekken op de flanken. Ik zal kijken of ik morgen wat verse foto's kan maken.
 

SteGo

Donateur
De mijne is momenteel goed gezouten, dan blijft hij langer houdbaar toch? :D:maakmegek:

Het is echt een smerig beest momenteel, maarjah hij heeft het er voorlopig nog maar even mee te doen. ;)
Winter 2.jpg
Winter 1.jpg
 

spikehome

Forumguru
De mijne is de garage nog niet uit geweest.
Onze 2e auto (up) mocht vanmorgen wel de garage uit voor de wekelijkse boodschappen.
(Sorry beide geen Skoda maar concern genoot)
 
Bovenaan Onderaan