Hoe laat heb jij het in je Citigo?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tones

Actief lid
Ik vind het irritant dat er niet permanent een klokje zichtbaar is in het display. Om te zien hoe laat het is, moet ik altijd een aantal keer de knop van de boordcomputer indrukken voordat ik bij de klok ben. Daarom ben ik op zoek naar een klein goed af te lezen klokje zodat ik in een oogwenk kan zien hoe laat het is. Was het jullie ook al opgevallen?

Heb mijn eerste tankje leeg gereden, boordcomputer geeft aan 4,4:100. Heb er 750 km mee gehaald.
 

Hetzer

Forumguru
hmm, jammer dat dit er niet opziet, maar goed aan de andere kant is en blijft en een instap model, het wel een spec wat ik ga missen van m'n Faabje ;)
 

Canon-Eye

Forumguru
Bij Brezan hebben ze een zwart en zeer duidelijk digitaal klokje (ca. 3 x 5 cm) dat met een klittenbandbevestiging op een geschikte plek op het dashboard geplakt kan worden. Doet jaren met een knoopcelletje en kost 11,35 euro.
 

vinshi

Lid
als je het navigon systeem had genomen dan had je uitgebreide boordcomputer gehad waar het klokje in zat. als je het panoramadak hebt genomen dan had dit er toch ook afgekunt. wij hebben de VW move up met dit systeem. echt super heb er ook de flitspalen ingezet en nieuwste kaart. geeft zelfs de waarschuwingen door voor flitsers als het systeem op boordcomputer staat.
 

EdK

Forumguru
als je het panoramadak hebt genomen dan had dit er toch ook afgekunt.

Denk toch dat een ieder dat zelf bepaald !
En niet een ander die de financiën van de persoon niet weet !

Dus waarschijnlijk kon dit er niet vanaf, en heeft men andere prio's !
 

Tones

Actief lid
Dat ik geen move&fun heb besteld is omdat ik het een persoonlijk een oerlelijk ding vind en heeft verder niets met prioriteiten te maken of iets dergelijks. Ik ben gewoon van mijn VW gewend dat er een aparte klok in het dashboard zat. Vandaag naar brezan geweest en die was uitverkocht. Misschien moet ik gewoon even wennen dat ik enkele keren op de knop van mijn boardcomputer moet klikken voordat ik de klok in beeld krijg.

Verder kan ik iedereen een panoramadak aanbevelen. Dat geeft echt enorm veel lol in de boodschappenauto :bye:
 

Canon-Eye

Forumguru
als je het navigon systeem had genomen
Er zijn ook nog mensen die om andere dan financiële redenen géén ingebouwde navigatie willen!

Trouwens, toen ik zo'n klokje nodig had (en niet eens voor in de auto, maar dat terzijde) was het in eerste instantie ook uitverkocht bij Brezan. Maar ze hebben het wel voor me besteld - duurde een dag of 2, 3.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan