Hoe is jullie ervaring met de officiële Skoda dealer ?

Beste leden.

Hierbij een topic over de Skoda dealer ( broekhuis) hoe is jullie ervaring daarmee ? Ik heb namelijk mijn twijfels.

Ik ben nu 2 keer naar de dealer geweest en heb zo mijn bedenkingen . Allereerst ging ik naar de dealer hier in Purmerend voor een nieuw ruitenwissersetje . Ik vroeg of ik een nieuw setje mee kon krijgen maar daar deden ze heel moeilijk over ze zeiden namelijk we kunnen u alleen een nieuw setje geven als u dit door ons laat instaleren . ( ik ben zelf automonteur geweest) en zoveel werk is het niet . Uiteindelijk toch maar door hun laten plaatsen en moest ff €95 aftikken . Dus ik maakte er best wel een heisa van en was er niet over te spreken .

Mijn 2e ervaring was vandaag ik wou informatie hebben over 3 nieuwe bougies wat eventueel de kosten zijn los en door hun te laten plaatsen de verkoopmedewerker ging de werkplaats in om dat te vragen en dit kreeg ik als antwoord : sorry meneer maar wij hebben hier niks op voorraad en hebben ook geen magazijn en hebben nu niemand om een vactuur te kunnen maken dat moeten we bestellen voor u . ik stond vol verbazing te kijken en zei .Niks op voorraad? Dat zijn de dagelijkse onderdelen die jullie nodig hebben voor een grote beurt en dan geen bougies op voorraad? Wat is dit voor toko ? Dus als ik onderdelen nodig heb kan ik hier niet terecht? Zijn antwoord was nee dan moet u contact opnemen met Alkmaar daar zit ons magazijn .

Echter moet mijn auto volgende maand voor een beurt en ben genoodzaakt om dit ergens anders te laten doen . Maar als ik dit niet bij een officiële Skoda dealer laat doen ben ik verzekering voor vervangend vervoer ect kwijt .

Groetjes Frank
 

Erik_NL

Forumguru
bij de Broekhuis-dealer in Hoogeveen zijn wij ca. 18 jaar geleden weggelopen vanwege slechte werkplaatservaringen en dito service.
Sindsdien bij Skoda-dealer Korterink/De Lichtmis. Dat was een verademing.